علی‌اكبر حیدری‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دولت رسانه‌های منتقد سعید مرتضوی را متهم کرد که به دلیل وابستگی به كانون‌های مالی برای منافع خود احساس خطر می‌کنند و گفت :با رسانه‌هایی که در این زمینه مرتکب «جرم» شده‌اند از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود.

اگر انتقاد کنید با شما برخورد می‌شود!
سلامت نیوز :مشاور رئیس ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز از برخورد با رسانه‌هایی که خبرهایی در مخالفت با انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی منتشر کرده‌اند، خبر داده است.
به گزارش سلامت نیوز  علی‌اكبر حیدری‌فرد در گفت‌و‌گو با ایرنا رسانه‌های منتقد سعید مرتضوی را متهم کرد که به دلیل وابستگی به كانون‌های مالی برای منافع خود احساس خطر می‌کنند.
مشاور سعید مرتضوی در ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت که با رسانه‌هایی که در این زمینه مرتکب «جرم» شده‌اند از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود.
به گفته مشاور رییس ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز، «‌آقای مرتضوی واکنشی به این موضوع نداشته و مانند همیشه متانت به خرج داده است.»
علی اكبر حیدری‌فرد، مخالفت با حضور سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی را ادامه موضع‌گیری افرادی عنوان کرد که به زعم او به شکل «مغرضانه» با انتصابات رییس جمهوری برخورد می‌کنند و انتصاب آقای مرتضوی برای این سمت را بر اساس مطالعات کارشناسی و توانمندی او ارزیابی کرد و گفت که بر این اساس سعید مرتضوی در بین سایر کاندیداها دارای صلاحیت بیشتری بوده است.
این در حالیست که قبلا دکتر حسینعلی شهریاری  رئیس کمیسیون بهداشت درمان مجلس گفته بود که  سازمان شستا به دلیل اینکه یک سازمان اقتصادی و صنعتی است و بخشی از آن مربوط به بیمه ها و درمان است نیازمند مدیری است که تخصص و سابقه کاری لازم را در این زمینه داشته باشد که سعید مرتضوی تخصص و  کارایی لازم برای تصدی این پست را ندارد.
وی با بیان اینکه تمام جوامع کارگری از کل کشور طی تماس های متعددی از این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند گفت:« امیدواریم با این سازمان برخورد سیاسی نشود ، در غیر اینصورت ما از منافع مردم و جامعه کارگری نخواهیم گذشت.»
همچنین  جواد زمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با مخالفت تصدی سعید مرتضوی به عنوان ریاست سازمان تامین اجتماعی برکناری 5 مدیر سازمان تامین اجتماعای در طی 4 سال را نشان تزلزل مدیریتی این سازمان دانست و گفت:« مرتضوی ارتباط کاری با تامین اجتماعی ندارد و احتمالا بعد از مدت کوتاهی برکنار میشود  که همین امر ممکن است صدمات جبران ناپذیری به سازمان وارد آورد.»
این سخنان در حالی مطرح می‌شود که پرونده اتهامات مرتضوی که در حادثه کهریزک در خصوص «معاونت در قتل»، «نقض حقوق شهروندی» و «هتک حیثیت ناجا» تفهیم اتهام شده است به گفته مسئولان دستگاه قضا هنوز باز است و رسیدگی به اتهامات او ادامه دارد  و نمایندگان به شدت نسبت به انتصاب مرتضوی به این مقام اعتراض دارند و تاکید کردند که در صورت عملی شدن این انتصاب ممکن است شیخ الاسلامی را برای پاسخگویی به مجلس فراخوانند.
گفتنی است مشاور رییس ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز در رابطه با انتقادات نمایندگان هیچ موضعی اتخاذ نکرده است و انتقادات خود را روانه رسانه‌ها کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha