سلامت نیوز : بیشترین آمار مصدومان چهارشنبه سوری، مصدومان چشمی بودند و تاکنون بیش از 155 مصدوم چشمی به بیمارستان فارابی تهران منتقل شده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز درمانی شهر تهران و اورژانس پیش بیمارستانی، بیشترین مصدومان چهارشبه سوری را مصدومان چشمی تشکیل می دهند.

بنابراین گزارش بیش از 155 نفر که اغلب آنها در گروه سنی نوجوان هستند، دچار مصدومیت چشمی ناشی از پرتاب ترقه و مواد آتش زا شدند که توسط اورژانس 115 به بیمارستان فارابی تهران منتقل شدند.

گزارش های رسیده از بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری نیز حاکیست بیش از 15 نفر از مجروحان حادثه دیده به این مرکز درمانی انتقال داده شدند و اقدامات درمانی برای این مجروحان انجام شده است اما سه نفر از این مصدومان به علت شدت جراحات وارده در این مرکز بستری شده اند.

بر اساس این گزارش هنوز آمار دقیقی از مجموع مصدومان و یا تلفات احتمالی ناشی از آسیب های حوادث چهارشنبه سوری در کل کشور ارسال نشده است اما گزارش مسئولان حاکی از کشته شدن دو نفر ناشی از انفجار مواد آتش زا در شب گذشته است.

گزارش های رسیده از سطح شهر تهران حاکی از آن است که همکاری و تعامل خوب نیروی انتظامی، اورژانس 115، آتش نشانی و آماده باش پرسنل بهداشتی درمانی مراکز درمانی و نیز همکاری خوب خانواده ها باعث شده است تلفات و مجروحان این حوادث نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha