چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵

نماینده مردم تهران گفت:‌ امضاهای استیضاح وزیر کار آماده است و اگر مرتضوی منصوب شود استیضاح را تقدیم هیات رئیسه می‌کنیم.

سلامت نیوز: نماینده مردم تهران گفت:‌ امضاهای استیضاح وزیر کار آماده است و اگر مرتضوی منصوب شود استیضاح را تقدیم هیات رئیسه می‌کنیم.

فارس نوشت: الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت:‌ مدتهاست که بحث انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی از طرف وزیر کار،‌ تعاون و امور اجتماعی مطرح است.

وی افزود: با توجه به اینکه خبرها به ما رسیده که بعدازظهر قرار است مرتضوی منصوب شود و مجلس تا ۱۵ فروردین جلسه ندارد ما امروز صبح امضاهای استیضاح وزیر را گرفتیم.

نادران خطاب به باهنر ادامه داد:‌ ما خدمت شما هم گفتیم و شما گفتید که فعلا استیضاح را تقدیم نکنید تا ۱۵ فروردین صبر کنید؛ ما به احترام هیات‌رئیسه صبر می‌کنیم ولی استدعا داریم که اگر مرتضوی در ایام تعطیلات منصوب شد اجازه دهید که ۱۵ فروردین این استیضاح را تقدیم و در مدت قانونی هم استیضاح انجام شود.

باهنر در پاسخ به تذکر نادران گفت: شما می‌خواستید اطلاع رسانی‌ کنید؛‌ من متوجه اخطار نشدم، اگر شما امروز هم تقدیم کرده بودید طبق قانون حق داشتید امروز یا جلسه بعد اعلام وصول کنید.

وی افزود: در حال حاضر نه کسی آمده نه کسی رفته؛‌ نه شما تقدیم کردید و نه ما اعلام کرده‌ایم و اگر شما می‌خواستید اطلاع رسانی کنید خیلی ممنونیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha