به گفته مسوولان برگزار کننده شانزدهمین کنفرانس جهانی جامعه ایمن ، در برگزاری این کنفرانس رقابت سختی میان کشورهای ایران و چین بود که در نهایت کمیته کنفرانس جهانی، جامعه ایمن ایران را به عنوان میزبان شانزدهمین کنفرانس انتخاب کرد.

دکتر« محمد مهدی گویا » رییس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر اجرایی شانزدهمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن در این باره به ایسنا،گفت: کنفرانس جهانی جامعه ایمن هر سال در یکی از کشورهای جهان برگزار می شود که امسال ایران به عنوان اولین کشور آسیایی میزبان محققان جهان در شانزدهمین کنفرانس است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص میزبانی ایران، کشور چین رقابت سختی با ما داشت، افزود: از این رو انتخاب ایران به عنوان برگزار کننده شانزدهمین کنفرانس جهان جامعه ایمن افتخاری در عرصه بین المللی و فرصتی مغتنم برای معرفی برنامه‌هایمان به جهانیان است.

دکتر گویا با اشاره به این که این کنفرانس آخرین دستاوردهای حفظ ایمنی افراد جامعه را عرضه می کند، تصریح کرد: در این کنفرانس متخصصان داخلی و خارجی با پیشرفت‌های دنیا در زمینه جامعه ایمن آشنا می شوند.

وی به حداقل رساندن عوامل خطرآفرینی را که منجر به حادثه می شود را در هر محل، شهر یا شهرستان تعریف جامعه ایمن عنوان و اظهار داشت: محوراصلی شانزدهمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن، حوادث جاده‌ای انتخاب شده چرا که بحث حوادث ترافیکی و آسیب‌های ناشی از آن یکی از مهم ترین چالش‌های پیش روی جوامع به ویژه کشورمان ایران است.

وی به ارائه 150 مقاله داخلی و خارجی در این کنفرانس اشاره و خاطرنشان کرد: سلامت ترافیکی، ایمنی در تردد، ایمنی در محیط ورزش، ایمنی در محیط کار و ایمنی در مراکز تفریحی از جمله سرفصل‌های مقالات این کنفرانس است.

لازم به ذکراست، شانزدهمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن 21 تا 23 خرداد ماه سال جاری در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha