ساعات كار داروخانه های هلال احمر زیر پوشش شركت پخش سها هلال وابسته به سازمان تداركات پزشكی در ایام نوروز سال 91 ( یكم تا 13 فروردین ) اعلام شد.

سلامت نیوز : ساعات كار داروخانه های هلال احمر زیر پوشش شركت پخش سها هلال وابسته به سازمان تداركات پزشكی در ایام نوروز سال 91 ( یكم تا 13 فروردین ) اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تداركات پزشكی جمعیت هلال احمر، داروخانه های این سازمان ظرف روزهای اول تا چهارم فروردین در استان های مركزی، اهواز و قم و داروخانه هلال احمر تهرانپارس در استان تهران از ساعت 8 تا 13 خدمات دارویی به هموطنان ارائه می كنند.

همچنین داروخانه هلال احمر استان گیلان در شهر رشت از ساعت 30/7 تا 30/12 در روزهای یكم تا چهارم فروردین سال جدید و داروخانه هلال احمر در جزیره كیش از ساعت 10 تا 30/13 و 18 تا 22 شب در خدمت مراجعه كنندگان خواهند بود.

بر اساس این گزارش، در ایام تعطیلات نوروزی داروخانه های تك نسخه ای هلال احمر تعطیل است و داروهای تك نسخه ای از طریق داروخانه مركزی هلال احمر عرضه خواهد شد.

همچنین داروخانه هلال احمر استان خراسان رضوی در شهر مشهد در ایام نوروز در هفته نخست تعطیلات، بطور شبانه روزی در خدمت هموطنان خواهد بود و داروخانه های هلال احمر در سمنان و شهركرد به صورت شیفت آنكال خواهند بود.

داروخانه های هلال احمر زیر پوشش شركت پخش سها هلال مستقر در استان های مركزی و اصفهان در روزهای پنجم تا 13 فروردین از ساعت هشت تا 16، داروخانه های تك نسخه ای تهرانپارس در تهران از ساعت هشت تا 13، داروخانه هلال احمر اهواز از ساعت 8 تا 30/12 و داروخانه هلال احمر قم از ساعت هشت تا 12 و 16 تا 20 خدمات دارویی به مراجعان ارائه خواهند كرد.

براساس این گزارش، همچنین داروخانه هلال احمر زیر پوشش شركت پخش سها هلال در كیش ظرف روزهای پنجم تا 12 فروردین از ساعت 10 تا 30/13 و 18 تا 22 ، داروخانه سمنان 14 تا 21 و داروخانه شهركرد از ساعت 8 تا 30/15 در خدمت هموطنان بیمار و نیازمند دارو هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha