سلامنت نیوز: رئیس کمیته بهداشتی درمانی ستاد تسهیلات زائران استان قم از توزیع داروی بیماری‌های خاص در تمام داروخانه‌های شبانه‌روزی استان قم خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، سید شمس‌الدین حجازی فرقانی عملکرد کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات زائرین استان قم را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تمام مسافران نوروزی استان قم زیر پوشش کمیته بهداشت و درمان قرار خواهند گرفت و به هرگونه نیاز آنان در راستای امر بهداشت و درمان پاسخ داده خواهد شد.

وی با اشاره به بازرسی از مراکز اغذیه فروشی توسط کمیته بهداشت و درمان اعلام کرد: تاکنون به 15 مرکز اغذیه فروشی سطح استان اخطار ابلاغ داده شده است و دو مرکز اغذیه فروشی که نکات بهداشتی را در تهیه مواد غذایی رعایت نمی‌کردند نیز پلمپ شده‌اند.

رئیس کمیته بهداشتی درمانی ستاد تسهیلات مسافران استان قم در ادامه با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی سال 91، تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان قم آماده ارائه خدمات به مسافران و زائران هستند اظهار داشت: در تمام بیمارستان‌های سطح شهر مقدس قم پزشکان متخصص آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز، مقوله خدمت‌رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تهیه دارو برای بیماران خاص بیان کرد: داروی بیماری‌های خاص در تمام داروخانه‌های شبانه‌روزی استان قم توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha