نماینده ویژه رئیس جمهور و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در احکامی جداگانه بختیار ملکی را به سمت مدیرکل دفتر مدیرعامل و همچنین دکتر بهنام پرهیزکار را به عنوان مشاور اجرایی مدیرعامل منصوب کرد.

انتصابات جدید سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی
سلامت نیوز : نماینده ویژه رئیس جمهور و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در احکامی جداگانه بختیار ملکی را به سمت مدیرکل دفتر مدیرعامل و همچنین دکتر بهنام پرهیزکار را به عنوان مشاور اجرایی مدیرعامل منصوب کرد.

به گزارش مهر، در بخشی از حکم صادره از سوی سعید مرتضوی مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی آمده است:

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و سرلوحه قراردادن شعارهای عدالت محوری، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا و همچنین با بهره گیری از امکانات و سرمایه های انسانی، ضمن رعایت قوانین، مقررات و اصول و سیاست های جامع تامین اجتماعی و صیانت از منابع صندوق بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان عزیز در انجام مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.

رجاء واثق دارم که کوشش کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رضایتمندی خلق و خشنودی خداوند سبحان را در بر خواهد داشت.

همچنین در شرح وظایف و اختیارات مشاور اجرایی مدیرعامل بر پیگیری اجرای برنامه های کوتاه مدت صندوق، اهتمام در طراحی و تدوین راهبردها و برنامه های میان مدت و بلند مدت از طریق به کارگیری روشهای علمی و همکاری و اخذ نظر گروه مشاورین و سایر کارشناسان صاحب نظر اعم از درون و برون سازمانی، برنامه ریزی دقیق و مدبرانه همراه با صحت، سلامت و شفافیت جهت شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط جهت تدوین برنامه های علمی و کارآمد در راستای نیل به اهداف صندوق تامین اجتماعی و بررسی مکاتبات و درخواستهای وارده و صدور دستورات لازم و امضاء مکاتبات از طرف مدیرعامل تاکید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha