سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷
سلامت نیوز :با شروع سال نو و به فاصله ۲روز از حكم انتصاب سعید مرتضوی به ریاست تامین اجتماعی، بنرهای پیام نوروزی و عكس مرتضوی در بیمارستان میلاد تهران نصب شده است.

بنرهای نصب شده حاوی عكس و پیام تبریك نوروزی سعید مرتضوی است. در این پیام مرتضوی تصریح كرده كه برنامه های كوتاه مدت خود را برای اداره تامین اجتماعی ارائه كرده است.

بیمارستان میلاد یكی از دارایی های كلان صندوق تامین اجتماعی محسوب می شود. مجموع دارایی این صندوق كه حاصل حق بیمه میلیونها كارگر طی دهها سال است، ۵۰هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود. دارایی صندوق تامین اجتماعی علاوه بر بیمارستانهای مشهور، حدود ۴۵ درصد صنعت سیمان، بیش از 10 درصد خودروسازی، بیش از ۴۰ درصد صنعت داروسازی، بانک رفاه کارگران، فولاد مبارکه و صدها شرکت دیگر را هم شامل می شود.


 

سعید مرتضوی دادستان مخلوع تهران است كه پس از رسوایی جنایت كهریزك از سمت خود خلع و پرونده ای برای رسیدگی به عملكرد وی تشكیل شد. در دی ماه ۸۸ هیات ویژه مجلس برای رسیدگی به وقایع بازداشتگاه كهریزك منتشر شد كه در آن سعید مرتضوی صریحا متهم اصلی شناخته شده است. پس از عزل مرتضوی از دادستانی تهران و انتشار گزارش مجلس، احمدی نژاد او را به قوه مجریه برد و به ریاست ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز منصوب كرد.

در اسفندماه گذشته شایعه انتصاب سعید مرتضوی به ریاست تامین اجتماعی منتشر شد. الیاس نادران در آخرین جلسه مجلس در سال۹۰ اعلام كرد كه اگر در تعطیلات مجلس، سعید مرتضوی به ریاست تامین اجتماعی منصوب شود، وزیر تعاون وكار استیضاح خواهد شد.

در روز شنبه ۲۷ اسفندماه۹۰ سعید مرتضوی به عنوان ریاست تامین اجتماعی منصوب و توسط شیخ الاسلامی وزیر تعاون، كار و امور اجتماعی معارفه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha