سلامت نیوز: نماینده تهران از عزم جدی طراحان استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت:این طرح امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت؛الیاس نادران گفت: نتیجه جلسه صبح امروز طراحان استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این بود که این طرح امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

وی افزود: طراحان استیضاح مصمم به انجام آن و پاسخگویی شیخ الاسلامی وزیر کار نسبت به اصرار بر انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی هستند.

عضو شاخص اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سئوال که این طرح با چند امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود به مهر گفت: اجازه دهید تعداد امضاها را نگویم و اسمی از امضاکنندگان نبرم اما جمع آوری امضا همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از انتشار خبر انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی به دلیل آنکه معتقد بودند پرونده قضایی وی درباره بحث کهریزک همچنان در قوه قضائیه مفتوح است و مرتضوی تخصص و تجربه لازم برای تصدی پست ریاست سازمان تامین اجتماعی را ندارد در تذکری به رئیس جمهور نسبت به این انتصاب تذکر دادند و طی جلساتی توصیه کردند مرتضوی از این پست کناره گیری کند و یا وزیر کار تصمیم خود را تغییر دهد.

این نمایندگان همچنین تاکید کرده بودند در صورت اصرار وزیر کار بر تصمیم خود وی را استیضاح خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha