جریان برق بیمارستان "عیسی بن مریم" شهرستان اصفهان كه یكی از بیمارستان های كلیدی این شهرستان به حساب می آید، از بعداز ظهر امروز قطع شد و این بیمارستان را در خاموشی كامل فرو برد.

به گزارش سلامت نیوز، یك منبع آگاه در بیمارستان "عیسی بن مریم" اصفهان در این باره گفت: قطع جریان برق بیمارستان به دلیل فرسودگی و متعاقب آن سوختگی كابل اصلی انتقال برق این بیمارستان بوده است.
وی با بیان اینكه قطع جریان برق در این بیمارستان بدون سابقه نبوده است افزود: پیش از این نیز چندین بار جریان برق بیمارستان "عیسی بن مریم" قطع شده بود كه علت آن عموما قرار داشتن در منطقه مركزی شهر اصفهان و همچنین فرسودگی شبكه اتصال كابل های انتقال برق به بیمارستان عنوان شده بود.
این منبع آگاه همچنین با اعلام اینكه شركت توزیع برق منطقه ای اصفهان هیچ گونه همكاری در این زمینه انجام نداده است اظهار داشت: با وجود اینكه بارها از مسئولان شركت توزیع برق منطقه ای اصفهان نسبت به تعویض كابل مركزی انتقال برق این بیمارستان درخواست یاری شد، اما هیچ كدام از درخواست های مسئولان بیمارستان مورد توجه واقع نشد و به همین دلیل نیز هم اكنون شاهد خاموشی مطلق بیمارستان عیسی بن مریم هستیم.
این منبع آگاه تصریح كرد: هم اكنون مسئولان بیمارستان به صورت مستقل اقدام به تعویض كابل اصلی انتقال برق به بیمارستان كرده اند تا هر چه زودتر این مشكل برطرف شود.
وی وضعیت این بیمارستان را در خاموشی مطلق اعلام كرد و ادامه داد: به دلیل اینكه جریان برق از كابل اصلی انتقال برق به بیمارستان قطع شده است، فعالیت در كلیه قسمت های مراقبت های ویژه، اتاق های عمل و قسمت های دیگر بیمارستان به حالت تعلیق در آمده و بیماران در وضعیت نامناسبی به سر می برند ،اورژانس  نیز بیماران مراجعه کننده را پذیرش نمی کند.
این منبع آگاه قطع جریان برق بیمارستان را طولانی مدت ندانست و گفت: به زودی جریان برق در بیمارستان برقرار و فعالیت ها از سر گرفته خواهد شد. قابل ذکر است که این قطعی از ساعت 17:30 بعد از ظهر امروز آغاز و همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha