حکم عزل مرتضوی پس از انجام مراحل قانونی در دیوان عدالت اداری به وی ابلاغ می‌شود؛ مرتضوی به دلیل اینکه حکم دیوان قطعی و غیر قابل تجدید نظر است نمی‌تواند به حکم اعتراض کند.

حكم عزل مرتضوی قطعی و غیر قابل تجدید نظر است
سلامت نیوز : مدیر کل مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری گفت: مرتضوی به دلیل اینکه حکم دیوان قطعی و غیر قابل تجدید نظر است نمی‌تواند به حکم اعتراض کند.

با شکایت جمعی از امضاء کنندگان استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که به دلیل نصب غیرقانونی سعید مرتضوی دادستان سابق تهران به دیوان عدالت اداری مطرح شده بود، صبح امروز هیأت عمومی دیوان در پی بحث و تبادل نظر، غیرقانونی بودن نصب وی را تأیید و رأی به ابطال حکم انتصاب وی داد. هیأت عمومی بالا‌ترین مرجع تصمیم گیری درباره تخلفات اداری است که حدود یکصد قاضی در آن عضویت دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: حکم عزل مرتضوی پس از انجام مراحل قانونی در دیوان عدالت اداری به وی ابلاغ می‌شود. بختیاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مرتضوی می‌تواند بر حکم دیوان اعتراض کند؟ بیان کرد: مرتضوی به دلیل اینکه حکم دیوان قطعی و غیر قابل تجدید نظر است نمی‌تواند به حکم اعتراض کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha