گروه آشپزی فنز پرشین بلاگ با همکاری سرای محله دروازه شمیران تهران؛ اولین جشنواره غذای ایرانی وبلاگنویسان را برگزار می کند.

وبلاگ نویسان آشپز می شوند
سلامت نیوز: گروه آشپزی فنز پرشین بلاگ با همکاری سرای محله دروازه شمیران تهران؛ اولین جشنواره غذای ایرانی وبلاگنویسان را برگزار می کند.
به گزارش سلامت نیوز،همزمان با فرارسیدن روز جهانی غذا و به منظور ترویج فرهنگ استفاده از غذای ایرانی و عدم استفاده از غذای آماده به مصرف ( فست فود ) در خانواده های ایرانی ؛ اولین جشنواره غذای وبلاگنویسان در27 مهرماه سال جاری از ساعت 11 صبح الی 14 برگزار می گردد .
گفتنی است شرکت کنندگان در این جشنواره تنها مجاز به پخت یک نوع غذای ایرانی سالم هستند و کسانی که اقدام به پخت غذاهای غیر ایرانی و غذای آماده به مصرف ( فست فود ) کرده باشند از جشنواره و شرکت در قرعه کشی حذف خواهند شد. همچنین پختن سوپ، دسر، کیک و نوشیدنی ها ممنوع است. علاقه مندان می توانند غذای محلی شهر خود را نیز پخت کنند.
لازم به ذکر است در این جشنواره داوران حاذق و سرشناس حضور پیدا کرده و غذاهای پخت شده را داوری خواهند کرد و به سه تن از برندگان مسابقه، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
کلیه وبلاگنویسان و علاقمندان به آشپزی می توانند برای شرکت در این جشنواره با اعلام غذای انتخابی خود تا 20 مهرماه اقدام کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر با شماره 09358134840  تماس حاصل فرمایید.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha