مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی مطمئن باشند ، خدشه ای به استقلال و هویت این سازمان وارد نمی شود و سعی می شود این امانت به بهترین شکل ممکن ، به نسل های آینده تحویل داده شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ، حسینعلی ضیائی در جمع اعضای تشکل های کارگری کشور گفت: مسئولان سازمان تامین اجتماعی مانند جامعه کارگری خود را حافظ منافع بیمه شدگان می دانند و در هر شرایطی از منافع و ذخایر صندوق تامین اجتماعی دفاع می کنند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: کارگران نباید نگران از دست رفتن استقلال صندوق تامین اجتماعی باشند ، زیرا بر اساس آنچه در پیش نویس اساسنامه سازمان تامین اجتماعی آمده، این سازمان یک سازمان عمومی غیر دولتی است که باید استقلال مالی و اداری آن حفظ شود.

ضیائی افزود: جامعه کارگری ، کارفرمایی و بازنشستگی مطمئن باشند ، صندوق تامین اجتماعی را که چون امانتی به دست ما سپرده شده است به بهترین شکل ممکن به آیندگان تحویل می دهیم .

وی در خصوص نقش و اهمیت کارگران در سازندگی کشور گفت: کارگران نقش ارزشمندی در سازندگی و اعتلای اقتصادی یک کشور به عهده دارند و این کارگران هستند که با کار و تلاش بی وفقه خود توانسته اند استقلال کشور را حفظ کنند و کشور را از وابستگی اقتصادی و صنعتی رهایی بخشند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خطاب به فعالان حوزه کارگری گفت : علاقه مند هستم در راه خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی با تدوین برنامه ها و اتخاذ سیاستگذاری های مطلوب علاوه بر کاهش دغدغه شرکای اجتماعی این سازمان ، نامی نیکو از خود به یادگار گذارم . به همین منظور بنا داریم در طول فعالیت خود در سازمان تامین اجتماعی به طور مداوم با نمایندگان تشکل های کارگری ، کارفرمایی و بازنشستگان ارتباط داشته باشم.

ضیائی افزود: هدف مسئولان سازمان تامین اجتماعی ارائه خدمات به صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی است از این رو درصدد هستیم هر چه بیشتر دغدغه مخاطبان این سازمان را کاهش دهیم و در این راه به کمک و همراهی کارگران ، کارفرمایان و بازنشستگان نیازمند هستیم .

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان نقش موثری در افزایش روحیه و کاهش دغدغه کارگران دارد ، زیرا هر چه بازنشستگان زندگی مطلوب تری داشته باشند، نگرانی های ذهنی و دغدغه های کارگران در مورد آینده به حداقل می رسد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: گرچه بر اساس قانون ، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی منصوب دولت است اما مدافع منافع این سازمان است و تنها درصدد ارائه مناسب تر خدمات به شرکای  اجتماعی این سازمان است.

ضیائی، در خصوص دغدغه های جامعه کارفرمایی یاد آور شد: کارفرمایان به عنوان متولیان اصلی بازار کار و اشتغال در طول حیات سازمان تامین اجتماعی ، مدافع و پشتیبانی منافع و ذخایر صندوق این سازمان بوده است، از این رو تا جایی که امکان پذیر باشد، سعی خواهد شد از نقطه نظرات و پیشنهادهای این گروه برای حفظ و صیانت از کار آمدی و توانمندی صندوق تامین اجتماعی استفاده شود.

وی افزود: نباید دولت را از مجموعه ملت جدا فرض کرد و آن را در مقابل ملت دانست ، دولت ، خدمتگزار مردم و پشتیبانی و حمایت کننده تمامی سازمان های مردمی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha