سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 57534

سلامت نیوز : فریدون عزیزی در مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: به گفته بقراط پزشکی ممتاز‌ترین رشته به حساب می‌آید و در فرهنگ ما نیز خداوند معالجه‌کننده عنوان شده و پزشکان کمک کننده ذات اقدس الهی به حساب می‌آیند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با اشاره به اینکه شما دانشجویان باید فراگیری دانش را فرصت مهمی در طول زندگی خود به حساب آورید زیرا اکنون هیچگونه مسئولیتی در کسب معاش ندارید، گفت: عبور از علایق مادی برای دانشجویان بسیار مهم است و من شما را با عنوان استادی که 53 سال تجربه دارم نصیحت می‌کنم که از معاشرت و رابطه‌های نادرست پرهیز کنید.

عزیزی بیان داشت: همان طور که شما دانشجویان به والدین خود احترام می‌گذارید به اساتید خود نیز احترام بگذارید زیرا اساتید موفق امروز در دوران دانشجویی خود همیشه یک استاد بنام را الگوی خود قرار می‌دادند.

وی تصریح کرد: امروز کشور به جایی رسیده است که سالانه هزار کارشناس ارشد و PHD پذیرش می‌کند در حالی که در ابتدای انقلاب سالانه فقط یک phd داشتیم و این در حالی است که قبل از انقلاب پذیرش فوق تخصص وجود نداشت ولی امروز سالانه 200 فوق تخصص پذیرش می‌شوند.

عزیزی خاطرنشان کرد: شما دانشجویان امروز با وجود فضای اینترنت برای کسب علم دیگر نباید خلاصه به نوشتن جزوه شوید و باید با فاصله گرفتن از دوران دانش‌آموزی و پا گذاشتن به دوران دانشجویی به طور واقع به کسب علم همت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha