سلامت نیوز به عنوان نخستین پایگاه خبری در حوزه سلامت، امسال نیز در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور دارد و از تمامی علاقمندان و کاربرانی که مشتاقانه خبرهای حوزه سلامت را از این رسانه پیگیری می کنند برای بازدید از غرفه سلامت نیوز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خبرگزاری و مطبوعات دعوت بعمل می آورد.

آغاز به کار غرفه سلامت نیوز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها
سلامت نیوز:  سلامت نیوز به عنوان نخستین پایگاه خبری در حوزه سلامت، امسال نیز در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور دارد و از تمامی علاقمندان و کاربرانی که مشتاقانه خبرهای حوزه سلامت را از این رسانه پیگیری می کنند برای بازدید از غرفه سلامت نیوز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خبرگزاری و مطبوعات دعوت بعمل می آورد.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز،غرفه پایگاه خبری سلامت نیوز همزمان با افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی تهران بخش پایگاههای خبری راهرو 15 ، رسما آغاز به کار کرد.

گفتنی است در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها 2 هزار و 380 رسانه در 830 غرفه مستقر در شبستان حضور دارند.

لازم به ذکر است غرفه سلامت نیوز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از 7 تا 14 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha