سلامت نیوز: عضوهیات مدیره انجمن جراحان ارتوپدی گفت:همکاران ارتوپد چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی از تعرفه ها ناراضی بوده و بویژه در سیستم دولتی ظلم زیادی به جراحان ارتوپد می شود.
دکتر محسن توکلی با بیان این اینکه مابه التفاوت درمان که به نوعی همان یارانه است از جیب جراحان ارتوپد پرداخت می شود به باشگاه خبرنگاران گفت:جراحان ارتوپد در قبال کار بسیار زیادی که دارند دریافتشان بسیار کم است .
 
وی افزود:از طرفی به دلیل شلوغی بیمارستانهای بخش دولتی و ناراضی بودن بیمار از خدمات این بخش چنان چه هر نوع مشکلی برای بیمار حاصل شود ،پزشک را مقصر دانسته و نه تنها پزشک شاغل در سیستم دولتی از نظر مادی متضرر می شود بلکه از نظر معنوی نیز هر قدر رعایت موازین اخلاقی و خوشرویی را نماید به دلیل نارضایتی بیمار از مجموع کارکرد سیستم دولتی ؛مورد حمله های بیمار به جهات مختلف قرار می گیرد.
 
وی تصریح کرد:چنان چه تعرفه ها متناسب با رشد هزینه ها  و نرخ تورم باشد نه تنها بیماران بیشتری در بخش دولتی تحت درمان قرار می گیرند بلکه سایر پرسنل سیستم دولتی نیز از مواهب آن بهره مند شده و نحوه برخورد با بیماران نیزبهتر و مشکلات کمتر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha