عملیات تیم بازرسی ویژه سازمان غذا و دارو که برای برخورد با فروشندگان مکملهای دارویی غیرمجاز در بازار تهران وارد عمل شده بود، به دلیل عدم همکاری پلیس در شکستن قفل مغازه ها ناتمام ماند.

عملیات ناتمام جمع‌آوری مکملهای دارویی قاچاق
سلامت نیوز : عملیات تیم بازرسی ویژه سازمان غذا و دارو که برای برخورد با فروشندگان مکملهای دارویی غیرمجاز در بازار تهران وارد عمل شده بود، به دلیل عدم همکاری پلیس در شکستن قفل مغازه ها ناتمام ماند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ عملیات جمع آوری و برخورد با فروشندگان مکملهای دارویی قاچاق و غیرمجاز در سطح بازار تهران، صبح روز گذشته با حضور تیم بازرسی ویژه سازمان غذا و دارو در چند پاساژ محدوده بازار تهران آغاز شد.

قرار بود در این عملیات بازرسی، علاوه بر ماموران سازمان و غذا دارو که وظیفه جمع آوری و برخورد با فروشندگان مکملهای دارویی قاچاق را داشتند، عوامل انتظامی نیز آنها را همراهی کنند. اما به دلیل اینکه اغلب این فروشندگان از حضور ماموران سازمان غذا و دارو مطلع شده بودند، اغلب مغازه ها بسته بود.

دکتر سید حیدر محمدی رئیس بازرسی ویژه سازمان غذا و دارو در تشریح چگونگی طرح ضربتی برخورد و جمع آوری مکملهای دارویی و بدن سازی قاچاق در بازار مروی تهران، گفت: طبق هماهنگیهای به عمل آمده با نیروی انتظامی قرار بود صبح روز گذشته با حضور 160 نفر از بازرسان سازمان غذا و دارو و بازرسان دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی و ماموران نیروی انتظامی طرح ضربتی برخورد و جمع آوری مکملهای دارویی غیرمجاز در بازار تهران اجرا شود که فروشندگان این مواد غیرمجاز به دلیل حضور نیروهای انتظامی در بازار متوجه عملیات شده و مغازه های خود را بستند.

وی با بیان اینکه تمام مغازه داران در یک اقدام هماهنگ مغازه های خود را بسته بودند، افزود: با دستور فرماندهی نیروی انتظامی مبنی بر نشکستن قفلها، اجرای این طرح ضربتی متوقف شد.

محمدی در عین حال از توقیف مواد غیر مجاز 3 مغازه فروشنده مکملهای دارویی غیرمجاز که از اجرای این طرح مطلع نبودند، خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha