طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا پانزدهم فروردین سال 92 ادامه خواهد داشت.

سلامت نیوز:معاون بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه به رادیو سلامت گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا پانزدهم فروردین سال 92 ادامه خواهد داشت.
 رضا غلامی با بیان اینکه در بسیج سلامت نوروزی 5 هزار بازرس در سراسر کشور و در مقاطع مختلف به بازرسی اماکن عمومی و رعایت بهداشت محیط و موادغذایی خواهند پرداخت افزود:حضور فعال بازرسان بهداشت محیط از ساعت 8 صبح تا ساعت 20   در اماکن مربوطه تداوم خواهد داشت.
رضا غلامی به رادیو سلامت گفت:در مواقعی که مرکزی حساسیت برانگیز بوده و نیاز به بازرسی دقیقتری از سوی بازرسان باشد این بازرسی ها  24 ساعته خواهد بود.
معاون بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پاسخ به اینکه هموطنان موارد شکاست خودرا با بسیج سلامت نوروزی چگونه می توانند مطرح کنند گفت: شماره تلفن 1490 داخلی 2 پل ارتباطی مردم با مرکز رسیدگی به تخلفات بهداشتی در سراسر کشور است .
به گفته غلامی مقدمات اجرایی بسیج نوروزی از دو ماه قبل در کشور آغاز شده است .
معاون بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اجرای مانور بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند و مانور اجرایی آن به رادیو سلامت گفت: مانور بسیج سلامت نوروزی فردا در پنج استان کشور شامل تهران کرمان کرمانشاه مشهد و اصفهان انجام می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha