سلامت نیوز :  دومین همایش نوآوری های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران که امروز -یکشنبه - در سالن همایش های رازی تهران برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ؛ دکتر ˈمحمدرضا منصوریˈ رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در این همایش گفت: اگر نوآوری های علمی و نظامی را در این شرایط بحرانی تحریم ها نداشتیم، وضعیت کشور به این گونه نبود.

وی با اشاره به افزایش تعداد مقالات از دو دهم درصد طی دهه های گذشته به 6/1 درصد در حال حاضر، افزود: این رشد علمی در کشور بسیار قابل ملاحظه است.

حضور ˈمحمدباقر لاریجانیˈ رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی تهران و ˈمحمدرضا منصوریˈ رییس فعلی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنار یکدیگر و رونمایی از نوآوری ها از دیگر حاشیه های این همایش بود.

همچنین برخی از غرفه داران در نمایشگاه نوآوران که دارای محصولات نرم افزاری بودند به دلیل مشکلات اینترنتی نتوانستند محصولی را ارایه کنند و فقط به برپایی غرفه و معرفی شفاهی محصولات خود بسنده کرده بودند.

اصحاب رسانه نیز در این همایش با مشکلاتی روبرو شدند چراکه هیچگونه توضیحی درباره محصولات رونمایی شده ، ارایه نشد و بسیاری از غرفه داران نیز از وجود آن اظهار بی خبری می کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha