دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 69453

سلامت نیوز :در پی تغییرات ستادی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی از سوی حسن امامی رضوی، معاون درمان وزارت بهداشت، محمد طالبیان، جایگزین غلامرضا معصومی در سمت رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی( رئیس اورژانس کشور) شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ متن حکم انتصاب طالبیان به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد طالبیان

عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران

سلام علیکم

خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش اعطا فرموده است. لذا نظر به تعهد و تجارب اجرایی و علمی ارزشمند جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور منصوب می‌شوید تا با اتکال به ذات باریتعالی و رعایت جوانب شرعی و قانونی انجام وظیفه کنید.

امیدوارم با تعامل سازنده با مسئولان حوزه‌های ذی‌ربط و بهره‌گیری از تجارب اساتید ارجمند و همکاران محترم در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام سلامی و چشم‌انداز ایران اسلامی در افق 1404 و با در نظر گرفتن راهبردها و اقدامات ملی در نظر گرفته شده در نقشه تحول نظام سلامت و نقشه جامع علمی کشور در جهت ارتقاء خدمات پیش بیمارستانی و اورژانس‌های بیمارستانی و طب اورژانس تمامی مساعی خود را بکار گیرید.

توفیق شما و همه همکاران سخت کوش را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

                                                                                               سیدحسن امامی رضوی

                                                                                                     معاون درمان

 

منابع آگاه در اورژانس کشور این تغییر مدیریتی را در آستانه تعطیلات نوروز و لزوم فعالیت مناسب اورژانس کشور در پوشش حوادث این ایام غیر منتظره می‌دانند.

محمد طالیبان، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است و پیش از این در اورژانس کشور فعالیت نداشته است.

طی سه ماه گذشته و بعد از جایگزینی حسن طریقت منفرد به جای مرضیه وحید دستجردی در سمت مسئول وزارت بهداشت، معاون آموزشی، معاون بهداشتی، دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی، رئیس مرکز اطلاع رسانی، معاون غذای سازمان غذا و دارو، مدیر کل نظارت بر دارو، مدیر کل حراست، رئیس شورای انضباط اداری وزارت بهداشت و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت تغییر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha