یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۰
کد خبر: 70202

از امروز (یکشنبه 4 فروردین) وضعیت جوی تهران نیمه‌ ابری همراه با وزرش باد در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود و بیشترین و کمترین دما فردا در پایتخت به ترتیب 19 و 11 درجه سانتیگراد است.

تهران امروز بارانی است

سلامت نیوز :  مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، گفت: از امروز (یکشنبه 4 فروردین) وضعیت جوی تهران نیمه‌ ابری همراه با وزرش باد در بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود و بیشترین و کمترین دما فردا در پایتخت به ترتیب 19 و 11 درجه سانتیگراد است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ عبدالرضا امیدواری شهری پیش‌بینی کرد که روز دوشنبه 5 فروردین هم وضعیت جوی تهران کمی ابری همراه با وزرش باد در ارتفاعات نیمه‌ ابری بوده و بیشترین و کمترین دما نیز با اندکی کاهش به 18 و 9 درجه سانتیگراد برسد.

وی ادامه داد: از روز (شنبه 3 فروردین) در استان اردبیل و سواحل دریاری خزر دمای هوا به‌ طور محسوس افزایش می‌یابد و در برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وزش باد شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: از امروز (یکشنبه 4 فروردین نیز) با نفوذ جریان‌های شمالی بارش باران همراه با کاهش محسوس دما در سواحل دریاری خزر آغاز خواهد شد و تا بعداز ظهر روز دوشنبه 5 فروردین ادامه خواهد یافت. در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

امیدوار شهری خاطرنشان کرد: شنبه و یکشنبه 4 فروردین در برخی مناطق استان‌های غربی افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده و در برخی از این مناطق باد و گرد و خاک به همراه کاهش شدید دید افقی نیز رخ خواهد داد.

به گفته وی، بعدازظهر یکشنبه 4 فروردین وزرش باد همراه با بارش پراکنده در دامنه‌های جنوبی البرز و بتدریج روز دوشنبه 5 فروردین در شمال‌شرق و برخی مناطق شرقی رخ خواهد داد. ضمن اینکه از سه شنبه در برخی مناطق جنوب‌شرق و شرق وزرش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در ادامه، وضعیت جوی خراسان رضوی را صاف، گاهی با وزش باد اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود وضعیت جوی کمی ابری همراه با وزرش باد در اواخر وقت افزایش ابر خواهد بود. ضمن اینکه بیشترین و کمترین دما در این استان، (یکشنبه 4 فروردین) بین 20 تا 8 درجه سانتیگراد خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود روز دوشنبه با اندکی کاهش به 15 تا 5 درجه سانتیگراد برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha