سلامت نیوز : زهرا علیزاده ثانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیرتهاجمی قلب و عروق برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: در این کنگره شش نفر از اساتید برجسته و مطرح قلب و عروق را از دیگر کشورها دعوت کرده‌ایم.

علیزاده ثانی با بیان اینکه این کنگره در چهار محور اصلی و بنیادی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این کنگره بر چهار محور ام.آر.آی قلب و عروق، سی.تی.اسکن قلب و عروق، اکو پیشرفته قلب و عروق و اکو سه بعدی جنین و اسکن هسته‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کنگره در نخستین دوره برگزاری خود میزبان بیش از 370 میهمان از اساتید و پزشکان متخصص و فوق متخصص در رشته‌های قلب، داخلی، رادیولوژی، جراحی، اطفال و طب اورژانس است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: این همایش دو روزه در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال جاری در محل تالار هاشمی‌نژاد بیمارستان امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیر تهاجمی قلب و عروق ادامه داد:‌ بنا به دلایلی شاهد تاخیر حضور میهمانان خارجی در این کنگره هستیم و از همین حیث در ادامه دو روز همایش، کارگاه‌های تخصصی آموزشی نیز مرتبط با محورهای کنگره برگزار می‌کنیم.

وی از افتتاح نخستین مرکز آموزشی تخصصی ام. آر.آی قلب و عروق ایران همزمان با افتتاح کنگره یاد کرد و اذعان داشت: در نخستین روز کنگره برنامه افتتاح نخستین مرکز آموزشی تخصصی ام.آر.آی قلب و عروق ایران را در بیمارستان قائم داریم.

علیزاده‌ثانی تاکید کرد: تاکنون برای راه‌اندازی این مرکز حدود 400 میلیون تومان هزینه شده است.

دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی تصویربرداری غیرتهاجمی قلب و عروق گفت: در نخستین دوره آموزشی خود در این مرکز شاهد حضور 10 نفر از متخصصان و فوق متخصصان این رشته هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha