سلامت نیوز: عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نهضت جهانی سلامت به عنوان یک محمل فرهنگی فعال و اثرگذار می‌تواند تغییر در سبک زندگی و تحول در جامعه را به دنبال داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام صادق سهرابی در دومین نشست هم‌اندیشی اعضای فرهنگستان علوم پزشکی ایران که با هدف بررسی و بحث پیرامون «ترجمان سبک زندگی در حوزه سلامت» برگزار شد اظهار داشت: بحث نهضت جهانی سلامت اجتماعی و سبک زندگی از جمله موضوعاتی است که می‌تواند در جهت گفت‌وگوی جهانی و تحول فرهنگی نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: نهضت جهانی سلامت به عنوان یک محمل فرهنگی فعال و اثرگذار می‌تواند تغییر در سبک زندگی و تحول در جامعه را به دنبال داشته باشد.

حجت‌الاسلام سهرابی با اشاره به دو محور در بحث سلامت اجتماعی گفت: خاستگاه سلامت اجتماعی در قرآن و روایات و همچنین سلامت اجتماعی به مثابه زبان و ادبیات یکسان و جامع‌پذیر از جمله محورهای مهم در بحث سلامت اجتماعی است.

عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بحث سلامت‌خواهی مطلوب همه انسان‌هاست و اگر بخواهیم شاهد تحولی گسترده در بدنه اجتماع باشیم باید بحث سلامت را به صورت یک گفتمان درآوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha