سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از تعیین تکلیف ادغام سازمان های بیمه گر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با گذشت یک ماه از زمان ارسال نامه مبنی بر ابلاغ حکم ادغام به سازمان های بیمه گر هنوز پاسخی از آنها دریافت نکرده ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ؛ محمد باقر هداوند با بیان این مطلب افزود: یک ماه قبل نامه ای مبنی بر آمادگی سازمان بیمه سلامت برای ادغام سازمان های بیمه گر به تمامی صندوق های بیمه ای ابلاغ شد که بر اساس آن تمامی سازمان ها مکلف به تمکین از این قانون شدند و همچنان منتظر جواب آنان هستیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه مهلتی برای سازمان های بیمه گر تعیین نشده است، گفت: نامه ارسالی مجددا پیگیری شده است و نتیجه آن نهایتا در کمتر از یک ماه آینده مشخص می شود و پس از آن تکلیف ادغام سازمانهای بیمه گر معلوم خواهد شد.

هداوند در خصوص برخورد با سازمان های بیمه گری که این آیین نامه را اجرا نکنند افزود: در صورت  همکاری نکردن سازمان های بیمه گر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور به این موضوع رسیدگی می کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف به منظور هماهنگی با صندوق های بیمه ای گفت: تاکنون برخی از سازمان های بیمه ای در جلسات ما شرکت کرده و همکاری خوبی داشته اند اما برخی این کار را نکرده اند در مجموع هم اکنون تمامی زیرساخت های لازم برای ادغام صندوق های بیمه ای فراهم شده است و در صورت همکاری نکردن آنان موضوع پیگیری می شود.

تامین اجتماعی،  صندوق بازنشستگی بانک ها، صندوق بازنشستگی شهرداری تهران، بهداشت و درمان صنعت نفت، سازمان صدا و سیما، صندوق بازنشستگی صدا و سیما، سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح مشروط به اذن رهبر، صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بیمه مرکزی، بانک توسعه صادرات، بانک ملی ایران، بانک کشاورزی، بانک سپه، بانک توسعه و تعاون، مرکز نوسازی تحول اداری و شرکت سهامی بیمه ایران از جمله صندوق های بیمه ای هستند که باید در سازمان بیمه سلامت ادغام شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha