سلامت نیوز : دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز بین المللی نلسون ماندلا، 18 جولای 2013 برابر با 27 تیر ماه جاری گفت عمل خوب برای مردم و سیاره زمین در بطن روز بین المللی نلسون ماندلا قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ؛ متن کامل پیام بان کی مون به شرح زیر است:

امسال گرامی داشت روز بین المللی نلسون ماندلا  هنگامی فرا می رسد که زندگی و خدمات مادیبا (آقای ماندلا) انعکاسی عمیق می یابد، زیرا به عنوان رهبری که در سطح  جهان مورد احترام است کماکان در بیمارستان به سر می برد. همچنان  که  بهترین آرزوی هایمان را برای رییس جمهورماندلا به مناسبت نود و پنجمین سال تولد وی ابراز می داریم، اجازه دهید با انجام اقدام در حق دیگران به احساس نگرانی خود معنایی ملموس دهیم.

نلسون ماندلا طی 67 سال از زندگی خود برای احقاق حقوق بشر و عدالت اجتماعی تلاش کرد. به مناسبت این روز، سازمان ملل متحد به بنیاد ماندلا ملحق شده و از مردم سراسر جهان می خواهد  67 دقیقه از وقت خود را در 18 جولای صرف خدمات اجتماعی کنند.

عمل خوب برای مردم و سیاره زمین در بطن روز بین المللی نلسون ماندلا قرار دارد. موضوع این روز یعنی "اقدام کنید، تغییر ایجاد کنید" به معنی بسیج خانواده انسانی برای اقدام بیشتر جهت ایجاد جهانی صلح آمیز،پایدار و برابر است. این بهترین احترام به مردی خارق العاده است که  بیشترین ارزش های انسانی را در خود دارد.

در این ایام دشوار، افکار و دعاهایمان را نثار آقای ماندلا و خانواده ایشان، همچنین تمامی مردم آفریقای جنوبی می نماییم. ما در تحسین  ابر مرد زمانه خود متحد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha