یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 81086
سلامت نیوز : افشین علیخانی در مورد دستاوردهای سفر به غرب آفریقا و بازدید از مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ساحل عاج، غنا، نیجر و سیرالئون گفت: در آکرا پایتخت غنا مشغول ساختن یک پلی‌کلینیک تخصصی جامع هستیم و احتمالاً این مرکز دو تا سه ماه آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی از تدارک ساختمان جدید برای مرکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در سیرالئون خبر داد و گفت: این ساختمان از نظر فیزیکی و موقعیت شهری شرایط بسیار بهتری نسبت به ساختمان قبلی دارد.

بازسازی و مرمت مرکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در نیجر و تجهیز این مرکز از دیگر کارهایی است که معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر به آن اشاره کرد و گفت: در ساحل عاج علاوه بر تعمیرات، بخش‌هایی نظیر سونوگرافی هم به سایر خدمات مرکز درمانی جمعیت هلال احمر اضافه شده است.

علیخانی تأکید کرد: در این بازدیدها متوجه شدیم که برنامه‌های نگهداری و توسعه خدمات مراکز درمانی جمعیت هلال احمر در غرب آفریقا خوب انجام شده‌اند.

وی با اشاره به نزدیکی نشست سرپرستان مراکز درمانی خارج از کشور جمعیت هلال احمر گفت: در سفر به غرب آفریقا برنامه‌های ۳ سال آینده و اهداف تعیین شده را از سرپرستان مراکز درمانی گرفتیم تا در نشست سرپرستان مراکز درمانی خارج از کشور که احتمالاً هفته آخر شهریور برگزار می‌شود با استفاده از این برنامه‌‌ها و گزارش ارزیابی میدانی هیئت‌های اعزامی به دیگر کشورها برنامه های ۳ سال آینده مراکز درمانی خارج از کشور جمعیت هلال احمر را تدوین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha