کسب رای اعتماد وزیران و استقرار دولت «تدبیر و امید» حجه‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی امید بسیاری را در ملت ایجاد نموده است. انتظار از اعضای کابینه آن است که جهت‌گیری اعتدال‌گرایانه آقای روحانی، که در آن قانون‌گرایی به‌خصوص در پاسداشت حقوق ملت و نیز پاکدستی و کارآمدی وزیران و مدیران اصل هستند، در همه حال مراعا شود.

سلامت نیوز: کسب رای اعتماد وزیران و استقرار دولت «تدبیر و امید» حجه‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی امید بسیاری را در ملت ایجاد نموده است. انتظار از اعضای کابینه آن است که جهت‌گیری اعتدال‌گرایانه آقای روحانی، که در آن قانون‌گرایی به‌خصوص در پاسداشت حقوق ملت و نیز پاکدستی و کارآمدی وزیران و مدیران اصل هستند، در همه حال مراعا شود.

به گزارش سلامت نیوز، متن بیانیه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به شرح زیر است:

به نام خدا
کسب رای اعتماد وزیران و استقرار دولت «تدبیر و امید» حجه‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی امید بسیاری را در ملت ایجاد نموده است. امید به آنکه روند قهقرائی اداره امور کشور که در ٨ سال گذشته شاهد آن بودیم متوقف و سیر بهبود اوضاع آغاز گردد. آنچه موجب خرسندی و خشنودی ملت شده این است که دکتر روحانی تاکنون نشان داده است كه به عهد خود با ملت پای‌بند است و وعده‌هایی را که در زمان انتخابات به مردم داده بود فراموش نکرده است.

سخنان او تاکنون، در هر موقعیت و مناسبت، نویدبخش و اطمینان افزا بوده است. ترکیب کابینه اگرچه به لحاظ بعضی ملاحظات از برخی گزینه‌های اصلی، به‌خصوص در وزارتخانه‌های سیاسی، فرهنگی و آموزشی خالی ماند اما همچنان دارای ظرفیت بسیار برای ایجاد تغییر و بهبود شرایط می‌باشد. انتظار از اعضای کابینه آن است که جهت‌گیری اعتدال‌گرایانه آقای روحانی، که در آن قانون‌گرایی به‌خصوص در پاسداشت حقوق ملت و نیز پاکدستی و کارآمدی وزیران و مدیران اصل هستند، در همه حال مراعا شود.

در این میان جا دارد خشنودی و رضایت اعضای این انجمن را از بابت آن كه سکان اداره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دست فردی با کفایت سپرده شده است که در همان ابتدای کار توانست حمایت طیف‌های مختلف جامعه پزشکی را جلب و همگرایی درونی آنها را افزایش دهد، اعلام نماییم.

دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی که از یاران دیرینه و نزدیک آقای دکتر حسن روحانی است با تکیه بر سابقه آشنایی و همکاری خود با رییس‌جمهوری و اعضای دولت بیش از هر كس دیگری فرصت خواهد داشت منابع لازم را برای اجرای برنامه‌های فراگیر و توسعه‌مدار در امر سلامت و آموزش پزشکی را تجهیز نموده و با افزایش سرانه بهداشت و درمان در رفع تنگناهای مالی این وزارتخانه برای اجرای برنامه‌ها بکوشد.

این انجمن ضمن پافشاری بر مطالبات اصلاح‌طلبانه، حمایت مشفقانه و نقد دلسوزانه خود را نسبت به ایشان دریغ نخواهد داشت و از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد. برای دولت تدبیر و امید و وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بهترین آرزوها را داشته و بیشترین توفیقات را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.
انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha