دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 81181
سلامت نیوز : رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از کمک درمانی خیران به 40 هزار بیمار خبر داد.

فرحناز رافع در گفت‌وگو با (ایسنا)، ‌در تشریح طرح حامیان که به منظور کمک به بیماران برای پرداخت هزینه‌های درمانی آنان اجرایی می‌شود، گفت: سازمان داوطلبان به عنوان واسطه کمک‌های نقدی خیران را در مورد پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران دریافت و این کمک‌ها را به بیماران نیازمند ارائه می‌کند.

وی در مورد بیشترین بیماران نیازمند گفت: بیشتر این بیماران از گروه‌ بیماران صعب‌العلاج و مبتلا به بیماری MS هستند که در سال گذشته نیز جمعیت هلال‌احمر از منابع خود کمک هزینه درمان 29 هزار تن را تقبل کرد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه با کمک خیران سازمان داوطلبان تاکنون 40 هزار بیمار کمک هزینه‌های درمانی دریافت کرده‌اند،‌ گفت: در این زمینه یک بانک اطلاعاتی در مورد این بیماران تهیه شده و از آنجایی که این سازمان با مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری در ارتباط است، می‌تواند این اطلاعات را در اختیار آنان نیز قرار دهد.

وی با بیان اینکه کمک هزینه‌های درمانی به بیماران بنا به دلخواه فرد خیر تعیین می‌شود، گفت: با توجه به افزایش قیمت داروهای بیماران خاص ممکن است برای کمک به یک بیمار چند خیر نیاز باشد اما در مواردی نیز دیده شده فرد خیر که استطاعت مالی دارد تمامی هزینه درمان فرد نیازمند را تقبل کرده است.

رافع با بیان اینکه خیران علاقمند برای شرکت در این طرح می‌توانند به خانواده‌های داوطلبی مراجعه کنند،‌ گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ داروهای بیماران صعب‌العلاج نیازمند عزم جدی خیران برای کمک به این افراد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha