سلامت نیوز : در قالب اردوی راهیان نور 122 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان سمنان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس ؛ در حاشیه اعزام کاروان بسیج جامعه پزشکی به مناطق عملیاتی غرب اظهار کرد: امروز که تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از سوی دشمنان نظام اسلامی در دستور کار قرار گرفته، واقعیت این است که با تأکید بر قدرت نرم و با تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی مقابل همه این تهدیدات با صلابت می‌توان ایستاد.

سکینه محرابی افزود: این مقاومت و ایستادگی زمانی پایدار و ماندنی خواهد شد که با مطالعه ابعاد دفاع مقدس و چگونگی عبور کشور در این مقطع حساس و همچنین نقش نخبگان مذهبی، فکری، سیاسی و نظامی به ویژه نیروهای بسیجی در عبور پیروزمندانه از آن دوره به عنوان یکی از علل اصلی روشن شود که در یک نگاه مقایسه‌ای با تهدیدات فعلی می‌تواند مؤثر باشد.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور با هدف آشنا کردن نسل جوان و قشرهای مختلف مردم با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و فرزندان انقلاب و امام خمینی (ره)، عطرآگین کردن فضای جامعه به عطر دل‌انگیز ایثار و شهادت و ایجاد حس خودباوری و ایستادگی برابر قدرت‌های شیطانی از مشهد شهیدان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان هدف از این اعزام‌ها را انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند جهاد و شهادت در دفاع مقدس به نسل جوان و یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

محرابی در ادامه یادآور شد: 122 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی در قالب سه اتوبوس به همراه سه راوی، دو روحانی و سه تکنسین با تجهیزات کامل پزشکی به مناطق عملیاتی در غرب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان‌ها در مدت سه روز حضور خود در مناطق عملیاتی از زیارت‏گاه‌ها دیدن خواهند کرد و در برنامه‌های فرهنگی از قبیل رزمایش‌ها و نمایشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha