چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 81347

سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضروری بودن تمرکز زدایی در وزارت بهداشت، گفت: چراغ تمرکززدایی در این دوره روشن می‌شود ولی نباید این امر موجب پراکندگی برنامه ریزی‌های کلان شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با اشاره بر استمرار اجرای طرح پزشک خانواده، تصریح کرد: اجرای طرح پزشک خانواده در دستور کار دولت است ولی در حال حاضر این طرح با چالش‌های مختلفی مواجه شده و یک تیم برای آسیب شناسی و بررسی چالش‌های موجود بر سر راه این طرح تعیین شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه فعلا استان‌های جدیدی برای اجرای این طرح معرفی نمی‌شوند، تاکید کرد: اجرای کامل طرح پزشک خانواده به زمانی 10 تا 15 ساله نیازمند است.

وزیربهداشت گفت: بزودی خبرهای خوبی در رابطه با بخش دارو منتشر می‌شود که ترجیح می‌دهم مسولان مخصوص این امر آن را منتشر کنند.

هاشمی با تاکید بر ضروری بودن تمرکززدایی در وزارت بهداشت، گفت: چراغ تمرکززدایی در این دوره روشن می شود ولی نباید این امر موجب پراکندگی برنامه ریزی‌های کلان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha