سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابراز امیدواری برای همکاری موثر و مشترک بین این وزارتخانه و وزارت تعاون، کار و رفه اجتماعی گفت: امیدواریم برنامه پزشک خانواده را هرچه زودتر اجرا کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم معارفه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که با حضور وزیر بهداشت، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و جمعی از کارکنان این سازمان در ساختمان تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به اینکه چشم امید مردم به این دولت است، اظهار کرد: بخشی از وظایف دولت برعهده وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه است. بنابراین امیدواریم با فعالیت مشترک این دو وزارتخانه در جهت تامین مسائل مردم برآییم.

وی افزود: امیدواریم با کمک وزارت کار و رفاه مطالبات مردم را اخذ کرده و در این راستا نیازمند کمک‌های سازمان نظام پزشکی هستیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه با توجه به تورم موجود بیمه‌ها بی پناه شده‌اند، گفت: نمی‌توان مشکلات موجود را نفی کرد و باید بگوییم که بیمه‌ها ناکارآمد شده‌اند. اما امیدواریم با حضور وزیر رفاه و مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی خدمات بهتری از کل شاکله دولت را به مردم ارائه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha