سلامت نیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف ادغام یا انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه تهران گفت: این موضوع منتظر تصمیم وزارت بهداشت است.

 قاسم احمدی لاشکی در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، انتزاع یا ادغام این دو دانشگاه بر عهده وزیر بهداشت است بنابراین باید منتظر تصمیم نهایی وزارت بهداشت بمانیم.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف دانشگاه ایران از دانشگاه تهران درخصوص وضعیت دانشجویان این دو دانشگاه نیز گفت: وضعیت دانشجویان این دو دانشگاه به دو بخش تقسیم می ‌شود ابتدا دانشجویانی که قبل از ادغام در دانشگاه تهران پذیرفته شدند و دوم دانشجویانی که وضعیت آن ها تا مشخص نشدن ادغام یا انتزاع این دو دانشگاه مشخص نیست.
 
احمدی لاشکی تصریح کرد: دانشجویانی که قبل از ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران در دانشگاه تهران پذیرفته شده ‌اند وضعیت آن ها مشخص است اما دانشجویانی که بعد از ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران در دانشگاه تهران باید منتظر تصمیم وزیر بهداشت بمانند تا در این باره تصمیم گیری شود.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه این دو دانشگاه یادآور شد: اگر سرنوشت این دو دانشگاه تعیین شود در مورد بودجه آن ها نیز تصمیم گیری می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha