وزیر بهداشت از تشکیل جلسه ای با مدیران بیمه ای کشور به منظور بررسی نحوه پرداخت مابه التفاوت هزینه داروی بیماران صعب العلاج خبر داد.

تصمیم گیری برای پرداخت مابه التفاوت هزینه داروی بیماران صعب العلاج
سلامت نیوز : وزیر بهداشت از تشکیل جلسه ای با مدیران بیمه ای کشور به منظور بررسی نحوه پرداخت مابه التفاوت هزینه داروی بیماران صعب العلاج خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر حسن قاضی زاده هاشمی درباره میزان تغییرات مدیریتی در وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت وزارت خدماتی بوده و سیاسی نیست.

وی افزود: حداقل تغییرات مدیریتی را باید در کل کشور داشته باشیم مگر کسی باشد که توانمندی بیشتری داشته باشد که البته اگر فرد توانمند تر از افردی که در وزارتخانه هست پیدا کنیم از تغییر هیچ هراسی نداریم.

هاشمی با تاکید بر اینکه تغییرافراد هدف نیست، افزود: مدیریت وزارتخانه تغییر نکرده که افراد تغییر کنند، سیاستها تغییر می کند و ممکن است فرد توانمندی باشد و خود را با سیاستهای جدید هماهنگ کند ما هم از او استفاده می کنیم چون تجربه دارد و کار را می شناسد.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه من عقبه سیاسی ندارم که بگویم گروه و دسته ای دارم که آنها سرکار بیایند، گفت: کسانی که کارنامه ناموفقی دارند را حتما تغییر می دهم.

هاشمی درباره مشکلات بیماران صعب العلاج برای تامین دارو و گرانی قیمت داروی این گروه از بیماران، گفت: برای بررسی این موضوع و تلاش برای رفع مشکلات بیماران صعب العلاج بعدازظهر شنبه جلسه ای با رئیس سازمان تامین اجتماعی، رئیس شورای عالی بیمه، معاون درمان و معاونت توسعه وزارتخانه و یک نفر از شورای عالی نظام پزشکی و چند نفر از کارشناسان خواهم داشت.

به گفته وی، در این جلسه درباره مابه التفاوت ارقامی که باید به بیماران صعب العلاج بابت افزایش قیمت دارو پرداخت شود، تصمیم گیری می شود.

وزیر بهداشت افزود: درباره نحوه پرداخت مابه التفاوت ارقامی که باید به بیماران صعب العلاج بابت افزایش قیمت دارو پرداخت شود، آیین نامه سراسری می نویسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha