سلامت نیوز : "دکترعلی ربیعی" در این نشست که چهارشنبه شب در محل سالن حمیدیا برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهیدان اظهار داشت: از خداوند متعال توفیق درست تصمیم گرفتن و درست عمل کردن را درخواست می کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ؛ وی با اشاره به اینکه اعضای دولت یکدست و هم فکر هستند افزود: بحمدالله روحیه اخلاص و تلاش در تک تک اعضای کابینه نمایان است.ربیعی در ادامه به ترسیم کلی اوضاع فعلی کشور پرداخت و گفت:تحریم هایی ظالمانه و بی انصافانه توسط دشمنان بر کشور ما اعمال شده است.

مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ظرفیت های بالای استان یزد از جمله منابع انسانی توانمند و قناعت پیشگی  اشاره و تصریح کرد: یزد از نظر فرهنگ تولید در جایگاه خوبی قرار دارد.

استاندار یزد نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به وزیر و همراهان وی از سفر این گروه به استان قدردانی کرد و به تشریح دستاوردها و ظرفیت های فعلی استان یزد پرداخت.
سرمایه های انسانی سخت کوش و با تدبیر، فرهنگ بکر با مردمانی متدین، توجه خاص به تعلیم و تربیت، توجه به مسائل زیرساختی، توجه ویژه به تولید و صادرات، موفقیت های استان در حوزه اشتغال و کشاورزی از جمله موضوعات مورد اشاره "محمد رضا فلاح زاده" در تشریح ظرفیت ها و وضعیت فعلی استان بود.

وی فرمایشات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در رابطه با یزد را یادآور شد و اظهار داشت: بخش خصوصی و دولتی با همکاری و همفکری توانسته اند اقدامات شایسته ای را در راستای پیشرفت این استان انجام دهند.

وی در بیان محدودیت های استان به کمبود منابع آبی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه به رغم کمبود منابع آبی در استان، در حوزه کشاورزی و کاشت گلخانه ای رشد قابل توجهی داشته ایم.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تبریک رأی اعتماد نمایندگان ملت به دکتر ربیعی از وزیر و همراهان وی به خاطر سفر به یزد قدردانی کرد.

"محمد صالح جوکار" گفت: تولید، تعاونی و رفاه اجتماعی متناسب با شأن و منزلت جامعه ایرانی در گرو عملکرد این وزارت است.وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش وزیر شاهد ارتقای سطح رفاه اجتماعی در جامعه باشیم.

جوکار با بیان اینکه بالای 70 درصد از مردم استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند گفت: در قبال این آمار بالای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی انتظار داریم شاهد افزایش سطح سلامت، امنیت شغلی و رفاه اجتماعی در استان یزد باشیم.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود برتوجه و حمایت از سرمایه های انسانی به عنوان مقدمه حمایت از تولید تاکید کرد.مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور نیز در این جلسه گفت: چالش های تأمین اجتماعی در دنیا و همچنین در ایران چالش هایی بسیار جدی است.

"سید تقی نوربخش" در ادامه از بخشیده شدن جرائم بیمه ای در صورت پرداخت مطالبات بر اساس مصوبه دولت خبر داد.وی با بیان اینکه با تامین اجتماعی خصوصی مخالفم اظهار داشت: تامین اجتماعی مشارکت اجتماعی است و قطعا امکان تقسیم مشارکت اجتماعی از نظر محاسباتی وجود ندارد.

نوربخش گفت: دستور دادیم هیأت های تشخیص که فقط در تهران بود در سایر استان ها از جمله یزد تشکیل شود تا مشکلات مرتبط با این هیأت ها برطرف شود.همچنین وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی درسفر به استان یزد همزمان با هفته تعاون ؛ از هشتمین نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون در محل کارخانه سعادت یزد بازدید کرد.ربیعی ،مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه همچنین با حضور در بیمارستان شهدای کارگر تامین اجتماعی از برخی از بیماران عیادت کردند .مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار و جمعی از مسئولان استان در گلزار شهدای خلد برین برگزار شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار و مسئولان استان همچنین با حضور بر سر تربت پاک  شهید محراب دیارمان و آرامگاه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین "محمد علی صدوقی" به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha