سلامت نیوز : وزیر بهداشت درباره تصمیمات در نظر گرفته شده برای رفع مشکلات عدیده سازمان انتقال خون بویژه درحیطه اعتبارات و تجهیزات اظهارنظر کرد و گفت: بزودی درباره انتقال خون تصمیم می‌گیریم.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با (ایسنا)، در پاسخ به پرسشی پیرامون تدابیر موجود برای حل مشکلات حوزه استراتژیک انتقال خون و از میان برداشتن مشکلاتی نظیر کمبود تجهیزات، کمبود اعتبارات و به دنبال آن پروژه‌های ساختمانی نیمه‌ تمام، ضعف عملکردی این سازمان در توزیع کیسه‌های خون فیلتردارغیراستاندارد برای برخی بیماران خاص یا مباحثی چون آلودگی خون که هرازگاهی از زبان برخی نمایندگان مجلس به گوش می‌رسد، گفت: در حال مطالعه وضعیت انتقال خون هستیم و بزودی درباره آن تصمیم می‌گیریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم فعلی مدیریتی انتقال خون ماندنی هستند، گفت: هدف و منظور ما از اخذ تصمیمات جدید، صرفا به معنای تغییر افراد نیست و اکنون هم زمان زیادی از روی کار آمدن دولت جدید نگذشته است.

وزیر بهداشت ادامه داد: علاوه بر این مشکل جدی در زمینه ارائه خدمات انتقال نداریم و پرسنل سازمان انتقال خون با وجود همه مشکلاتی که داشته و دارند، در حال انجام وظیفه خود هستند و معضل جدی در کشور در این خصوص وجود ندارد. اما در عین حال مشغول مطالعه هستیم و طی هفته‌های آینده نتایج را اعلام می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha