یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 82019
سلامت نیوز : رئیس هفتمین کنگره داندانپزشکی نیروهای مسلح از برگزاری این کنگره در مهرماه به میزبانی نیروی انتظامی خبر داد.

دکتر سعید موذن زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: هفتمین کنگره داندانپزشکی نیروهای مسلح از 17 تا 19 مهرماه امسال به میزبانی نیروی انتظامی با هدف گردهمایی دندانپزشکان شاغل در نیروهای مسلح، تعامل بین نیرو ها برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات دندانپزشکی، ارتقاء سطح علمی و عملی دندانپزشکان، دلگرمی این گروه از چرخه سلامت کشور و  تثبیت جایگاه دندانپزشکی نیروی مسلح به عنوان یکی از بزرگترین گروههای خدمات رسانی در سطح کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد سلامت و دندانپزشکی یکی از مهمترین محورهای این کنگره است، تاکید کرد: تروما در ماموریتهای نظامی- انتظامی، درمان موفق و موانع پیش رو و بحثهای روز درمانهای دندانپزشکی از دیگر محورهای این کنگره است.

به گفته رئیس هفتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح، در زمان فراخوان بیش از 150 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از میان آنها  60 مقاله برای ارائه پذیرفته شد که 20 مقاله به صورت خلاصه به عنوان پوستر ارائه می شود.

وی ادامه داد: در طول سه روز برگزاری همایش نمایشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی به وسعت 900 متر برگزار شده و 16 پنل تخصصی با حضور اعضای شرکت کننده به عنوان دوره های بازآموزی و آموزش دور میز برگزار می شود.

به گفته رئیس مرکز دندانپزشکی امام علی(ع) نیروی انتظامی، در این همایش با حضور مسئولان بیمه های نیروهای مسلح در مورد بیمه خدمات دندانپزشکی بحث شده و پیش بینی می کنیم اتفاقات جدیدی در این حوزه رخ دهد.

موذن زاده با اشاره برخی خدمات ارائه شده در مرکز درمانی امام علی(ع) تاکید کرد: خدمات ایمپلنت به همراه بکار گیری آخرین روش های درمانی  در 10 رشته تخصصی ارائه می شود. ضمن اینکه در این مرکز با وجود متخصصان بیهوشی ، جراحی ها و بهیوشی های سایر مزاکز درمانی کشور نیز به این مرکز ارجاع می شود.

به گفته وی، در این مرکز علاوه بر نیروهای پلیس، به سایر نیروهای مسلح و مردم عادی نیز خدمات ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha