دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 82072
سلامت نیوز : برنامه "سیب" امروز از ساعت 10:30 صبح به مدت 25 دقیقه با موضوع رژیم های نامناسب چاقی و لاغری از شبکه رادیویی تهران روی موج FM 94  پخش می شود.

به گزارش سلامت نیوز ؛ مناسب‌ترین رژیم رژیمی است که بعد از لاغری دوباره چاق نشوید و به خانه‌ی اول برنگردید و این مسئله فقط زمانی اتفاق می افتد که علاوه بر رژیم یک تغییر اساسی در سبک زندگی تان ایجاد کنید. شاید این حرف‌ها به نظرتان کلیشه‌ای و تکراری بیاید اما برای تغییر سبک زندگی‌تان باید حواستان به میزان غذایی که می‌خورید باشد، مواد غذایی سالم انتخاب کنید و گرسنگی احساسی را بشناسید.

بسیاری از این رژیم‌هایی که مد شده است به این چند اصل اساسی و اصول دیگر توجه نمی‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید رژیم‌تان مناسب و درست است حتما با برنامه سیب دوشنبه 18 شهریور همراه باشید تا بگوییم کدام رژیم‌ها مناسب نیستند و نتیجه‌ی کوتاه مدتی دارند.

شما می توانید این برنامه را از ساعت 10:30 دوشنبه 18 شهریور به مدت 25 دقیقه با حضور دکتر محمدیان متخصص تغذیه و رژیم درمانی از شبکه رادیویی تهران روی موج FM 94  بشنوید.

   شما شنوندگان محترم برنامه سیب می توانید پیشنهادات ، انتقادات و دیدگاه های خود در خصوص این برنامه را از طریق  شماره پیامک برنامه  30000951 و 30000955    و نشانی الکترونیکی   radiotehran@irib.ir با ما درمیان بگذارید.

برنامه سیب همه روزه به جزجمعه ها از ساعت 10:30 صبح به مدت 25 دقیقه از شبکه رادیویی تهران روی موج FM 94  پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha