دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
سلامت نیوز : شما به عنوان یک زن بهتر می دانید که چه رفتارهایی می تواند بیشتر از هر چیزی یک مرد را آزار  دهد؟ اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که کدام رفتارهایتان به شدت همسرتان را آزرده خاطر کرده و حتی موجب دور شدن او از شما شده است؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ؛ البته درباره این رفتارها باید نظر و دیدگاه آقایان را هم جویا شد؛ به همین دلیل سراغ آن ها رفتیم و پرسیدیم بیشتر از همه کدام رفتارهای همسرشان برایشان غیر قابل تحمل است و در نهایت از همه این گفته ها و شنیده ها و شکایت ها پرتکرارترینشان را انتخاب کردیم، که در ادامه می خوانید:

تمام وقت تو برای من است

 این کاملا درست است که یک زن دوست دارد تا حد ممکن به همسرش محبت کند و نگذارد او هیچ وقت احساس تنهایی کند؛ طبیعتا مردها تا اینجا هیچ مشکلی ندارند اما گله آن ها از آن جا آغاز می شود که می گویند: «برخی خانم  ها فکر می کنند تمام وقت مردشان تنها باید به آن ها اختصاص داشته باشد و نه هیچ چیز دیگر. این موضوعی است که برای ما آزاردهنده است.» مرد می تواند عاشق همسرش باشد ولی در عین حال گاهی مدت زمان کوتاهی را به خودش اختصاص دهد و به دنبال کارها و تفریحاتی برود که از آنها لذت می برد؛ به عنوان مثال ساعتی از روز را صرف یک فعالیت ورزشی یا هنری کند.

شکستن ناخن دلیل منطقی برای گریه نیست!

شکستن ناخن یا شل شدن پاشنه کفش یا خرد شدن شیشه عطر و... هیچ یک دلیل نمی شود که مقابل همسرتان گریه کنید. ابراز احساسات زیاد برای موضوعات کوچک شاید برای زنان امری عادی باشد اما مردها بیشتر آن را یک نمایش اغراق آمیز می دانند؛ سعی کنید نسبت به موضوعاتی که مهم نیست، احساسات کمتری نشان دهید.

وقتی مدام به او زنگ می زنید

مردانی هستند که می گویند از این که همسرشان هر نیم ساعت یک بار به آن ها تلفن می زند یا مدام پیامک های بی محتوا می فرستد کلافه شده اند؛ از این که در تمام طول روز همسرشان زنگ می زند و مکان آن ها را چک می کند، اذیت می شوند. قبل از این که بخواهید برای چندمین بار در طول روز به همسرتان زنگ بزنید کمی فکر کنید که آیا واقعا کار شما آن قدر مهم هست که بخواهید سر کار با او صحبت کنید و وقتش را بگیرید و ذهنش را از مسائل کاری منحرف کنید؟

جیغ بنفش ممنوع!

با خنده  و صدای بلند حرف زدن یا مدام با نفس  بریده بریده  (براثرخنده ) ماجراهای نه چندان جالب را تعریف کردن، همیشه خوشایند نیست. برای موضوعی که مهم نیست نباید خیلی شلوغ کنید. در حقیقت صدای بلند و زیاد حرف زدن درباره موضوعات سطحی و بی معنی برای همه آزاردهنده است.

چرا در کارهای خانه کمک نمی کنی؟

به نظر خودتان آیا واقعا لازم است که مدام به همسرتان غر بزنید که چرا در کارهای خانه کمک نمی کند در حالی که خودش می گوید نهایت تلاشش را برای کمک به شما انجام می دهد. یاد بگیرید از شوهرتان برای کمک هایی که به شما می کند، تشکر کنید؛ وقتی او متوجه شود از رفتارش قدردانی می شود به طور قابل ملاحظه ای سعی می کند همان فردی شود که شما دوست دارید پس لطفا کمتر غر بزنید و بیشتر قدرشناس باشید.

شما یک جاسوس نیستید

یکی از اتفاقات بدی که می تواند برای یک مرد بیفتد، این است که ناگهان ببیند همسرش در حال جست وجو در وسایل شخصی مثل کیف و گوشی تلفن همراهش است یا ایمیل های شخصی او را می  خواند! چرا فکر نمی کنید این یک رفتار کاملا غیراخلاقی است. به یاد داشته باشید که چنین رفتارهایی نه تنها او را پنهان کارتر می کند بلکه کم کم چیزهایی را هم که به شما می گفت دیگر نمی گوید. چرا که دیگر احساس امنیت نمی کند.

الان به چه فکر می کنی؟

«الان به چه فکر می کنی؟» این جمله ای است که خیلی از خانم ها در طول روز بارها از شوهران شان می پرسند؛ اما واقعا چرا مهم است که او در فلان لحظه خاص چه فکری در ذهن دارد و به چه می اندیشد، اگر کمی منطقی فکر کنید متوجه می شوید که این سؤال چقدر بی فایده است و می تواند برای شخص مقابل آزاردهنده باشد و او را از دنیای آرام خودش خارج کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha