سلامت نیوز : رئیس بیمارستان امام رضای مشهد گفت: بزرگترین اورژانس بیمارستانی خاورمیانه در این بیمارستان با 150 تخت ICU و بستری تمام خدمات تخصصی اورژانسی را برای تمام بیماری‌ها به صورت یکجا و متمرکز ارائه می‌کند.

محمد عباسی در گفت‌وگو با فارس، افزود: اورژانس بیمارستانی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در واقع خود یک بیمارستان کامل است که با بهره‌گیری از 75 تخت ICU و 75 تخت بستری بزرگترین اورژانس بیمارستانی خاورمیانه در کشور که تمام خدمات تخصصی اورژانسی را برای همه بیماری‌ها از جمله اورژانس زنان، اطفال، جراحی، چشم، روانپزشکی، دندانپزشکی و غیره را به صورت یکجا و متمرکز ارائه می‌کند.

وی گفت: این بیمارستان همچنین شامل 3 اتاق عمل و تمام تجهیزات تشخیصی مانند سی‌تی‌اسکن است که برای ساخت و تجهیز آن 35 میلیارد تومان هزینه شده است که نصف این میزان را خیریه عدالتیان برای ساخت این مرکز هزینه کرده و 50 درصد این اعتبار را دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأمین کرده است.

عباسی اضافه کرد: تمام بیماران اورژانسی در مشهد و از جمله زائران حرم مطهر حضرت امام رضا می‌توانند از خدمات این مرکز اورژانس استفاده کنند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد همچنین از افتتاح دومین مرکز پیوند قلب و ریه شرق کشور در این بیمارستان خبر داد و گفت: همزمان با افتتاح بزرگترین اورژانس خاورمیانه دومین مرکز پیوند قلب و ریه کشور بعد از بیمارستان‌های تهران امروز در مشهد با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

وی افزود: تاکنون 4 عمل پیوند قلب در این بیمارستان انجام شده که با افتتاح این مرکز به سمت انجام پیوند ریه پیش میرود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha