سلامت نیوز : مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه بستگان جان‌باختگان و حادثه‌دیدگان اتوبان قم هرچه سریع‌تر به قم مراجعه کنند، گفت: از میان 44 جان‌باخته این حادثه، 6 نفر شناسایی شده‌اند که این 6 نفر نیز مربوط به اصفهان بوده‌اند.

غلامرضا برزگری در گفت‌وگو با فارس در یزد اظهار داشت: بسیاری از اجساد به دلیل سوختگی شدید قابل شناسایی نیستند و لازم است بستگان آنها با ارائه مشخصاتی خاص یا شناسایی اشیای فلزی همراه آنها، مسئولان را در شناسایی هرچه سریع‌تر این اجساد همراهی کنند.

وی افزود: البته بسیاری از وابستگان جان‌باختگان و مجروحان این حادثه اکنون در قم هستند اما عده‌ای نیز حرکت نکرده‌اند که لازم است هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

برزگری یادآور شد: اکنون از میان 44 جان‌باخته این حادثه، 6 نفر شناسایی شده‌اند که این 6 نفر نیز مربوط به اصفهان بوده‌اند که با شناسایی اشیای فلزی که به همراه آنها بوده، توسط خانواده‌های آنها شناسایی شده است.

وی افزود: شناسایی اجساد زمان‌بر است و لازم است از طریق آزمایشات DNA هویت آنها شناسایی شود.

برزگری در مورد آمار فوتی‌های یزد نیز عنوان کرد: آمار کشته شدگان مشخص است اما نمی‌توان تشخیص داد چه تعداد از آنها مربوط به یزد است اما به نظر می‌رسد نیمی از کشته‌شدگان مربوط به استان یزد بوده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha