سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: خدمت خالصانه به نیازمندان افتخارآمیزترین بخش از خدمت پزشكان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ؛ دكتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه شصتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی با اعلام حمایت از نخبگان و نفرات برتر آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی از آنان خواست در برابر ناملایمات صبر پیشه كنند.

وی ضمن تبریك به فارغ التحصیلان و خانواده ها و اساتید آنها تصریح كرد امروز پس از چند سال تلاش ، زحمت و تحمل مشكلات آرامش به شما برمی گردد، اما آرامش امروز مقدمه ای برای فرداهای سخت تر است و باید خود را برای این مسیر پر تلاطم آماده و در برابر ناملایمات و مشكلات صبر پیشه كنید.

قاضی زاده افزود: البته وزارت بهداشت نیز براساس وظیفه و امكانات خود از نخبگان حمایت می كند و وظیفه خود می دانیم كه با وجود مشكلات پیش رو نهایت حمایت را از این قشر داشته باشیم.

وزیر بهداشت گفت: آزمون های بورد تخصصی و فوق تخصصی مهمترین عرصه آزمایش و ارزیابی دانش و مهارت افراد در كشور است و برترین ها در قالب این آزمون ها انتخاب شدند.

قاضی زاده اظهار داشت: گروهی از شما جذب دانشگاهها شده و سپس به درجه استادی و رتبه های بین المللی دست خواهید یافت اما آنچه برای شما پس از كسب اقبال عمومی و شهرت باقی می ماند ، خدمت به مردم مخصوصا نیازمندان است.

وی گفت:افتخارآمیزترین بخش ازخدمت شما خدمت به مردم و نیازمندان است كه باید خالصانه ارایه شود و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم و بندگان خدا نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha