سلامت نیوز : سیدحسن قاضی زاده هاشمی ضمن اعلام حمایت از نخبگان و نفرات برتر آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی از آنان خواست در برابر ناملایمات صبر پیشه کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ؛ وزیر بهداشت در این مراسم ضمن تبریک به فارغ التحصیلان و خانواده ها و اساتید آنها خاطرنشان کرد: امروز پس از چند سال تلاش و زحمت و تحمل مشکلات آرامش به شما برمی گردد. اما آرامش امروز مقدمه ای برای فرداهای سخت تر است و باید خود را برای این مسیر پر تلاطم آماده کنید و در برابر ناملایمات و مشکلات صبر پیشه کنید و صبور باشید .

وی افزود: البته وزارت بهداشت نیز درحد و ظیفه و امکان از نخبگان حمایت می کند و وظیفه خود می دانیم که نهایت حمایت را داشته باشیم با این وجود مشکلات وجود دارد .

وزیر بهداشت افزود: آزمونهای بورد تخصصی و فوق تخصصی مهمترین عرصه آزمایش و ارزیابی دانش و مهارت افراد در کشور است و برترینها در قالب این آزمونها انتخاب شدند. امروز و آینده شما برگزیدگان به آنچه کسب کردید افتخار خواهید کرد. گروهی از شما جذب دانشگاهها شده و سپس به درجه استادی و رتبه های بین المللی دست خواهید یافت . اما آنچه برای شما پس از کسب اقبال عمومی و شهرت برای شما باقی می ماند ، خدمت به مردم مخصوصا نیازمندان است.

هاشمی خاطرنشان کرد: افتخارآمیزترین بخش از خدمت شما خدمت به مردم و نیازمندان است که باید خالصانه ارایه شود و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم و بندگان خدا نیست .

وی در پایان از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری آزمون، دکتر عین اللهی معاون آموزشی و مجموعه این معاونت دانشگاه و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی،دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مجموعه این دانشگاه و اساتید طراح سوال تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha