سلامت نیوز: به زودی از اورژانس اجتماعی با محوریت سازمان بهزیستی به عنوان یک بسته اجتماعی و برای آگاهی سازی مردم رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این جشنواره در دو هفته و با تعداد هزارو ۲۰۰ نفر دختر و پسر در این مجموعه برگزار گردید، اضافه کرد: برگزاری برنامه ۷ گانه ورزشی که به کمک همکاران برگزار شد کار بسیار بزرگی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: توانمندسازی سازمان و توجه به پیشگیری و آگاهی سازی مردم از برنامه و چشم اندازهای مهم سازمان بهزیستی است.

هاشمی کار مددکارن بهزیستی را یک کار ارزشمند عنوان کرد و گفت: جلوگیری از انحراف یک دختر و پسر بی‌سرپرست یا بدسرپرست قابل قیمت گذاری نیست و باید اهل دل باشی تا ارزش این کار معنوی را درک نمایید.

وی از "بهداد سلیمی" به عنوان سفیر جدید طلایی سازمان بهزیسیتی یاد کرد و گفت: سفرای بهزیستی به عنوان یک ظرفیت بالقوه سازمان هستند و به همین دلیل با یک تصمیم کار‌شناسی از بین ۵۰۰ گزینه قهرمان ورزنه برداری جهان را که یک ظرفیت است به عنوان سفیر طلائی بهزیستی انتخاب کردیم.

این مقام مسئول از رونمایی یک اورژانس اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به زودی از اورژانس اجتماعی با محوریت سازمان بهزیستی به عنوان یک بسته اجتماعی و برای آگاهی سازی مردم رونمایی خواهد شد.

وی در پایان اعتبارات تخصیص داده شده برای این سازمان را کفاف هزینه‌ها ندانست و گفت: اصلاح تک تک افراد آسیب دیده یا در نجات افراد در معرض آسیب نیاز به اعتبار دارد.

در پایان این مراسم استانهای بوشهر، کرمان و خراسان رضوی به ترتیب به عنوان تیم‌های بر‌تر این مسابقات انتخاب و به رسم یادبود برای آن‌ها هدایایی در نظر گرفته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha