سلامت نیوز : رئیس پانزدهمین کنگره قلب و عروق با اعلام استفاده از برنامه آمارگیری الکترونیکی(A.R.S) برای اولین بار در این کنگره از بررسی وضعیت داروهای اورژانس قلبی در کشور در این کنگره خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ مسعود قاسمی رئیس کنگره با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: امسال برای اولین بار در کنگره تازه‌های قلب و عروق تهران با استفاده از برنامه آمارگیری الکترونیکی (A.R.S) شرکت‌کنندگان در برنامه‌های علمی می‌توانند در مباحث شرکت و سخنرانان به صورت همزمان از نظرات حضار استفاده کنند.

وی افزود: در این برنامه آمار به دست آمده می‌تواند در جهت تخمین سطح آگاهی شرکت‌کنندگان و نیز توان و کیفیت ارائه مطالب ارائه شده توسط سخنرانان موثر باشد که استفاده از برنامه آمارگیری الکترونیکی (A.R.S) برای نخستین در کنکره سراسری قلب و عروق انجام خواهد گرفت.

قاسمی خاطرنشان کرد: ارائه مقالاتی در زمینه نارسایی قلب و پیوند قلب،سندروم حاد کرونری،کنترل فشار خون شریانی،آنژین صدری پایداری و داروهای مصرفی در اورژانس‌های قلبی و عروقی از جمله موضوعاتی است که در پانزدهمین کنگره سراسری قلب و عروق مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از برنامه آمارگیری الکترونیکی (A.R.S) حضور فعالی از مباحث داشته باشند.

پانزدهمین کنگره سراسری تاره‌های قلب و عروق از 26 تا 29 شهریور در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha