سلامت نیوز : مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از لغو بخشنامه "توقف صدور مجوز مراکز ترک اعتیاد توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی" که در زمان وزیر وقت این وزارتخانه (طریقت منفرد) صادر شده بود، خبر داد.

فرید براتی سده در گفت‌وگو با (ایسنا)، به آخرین جلسه کمیته درمان اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر که در وزارت بهداشت تشکیل شد، اشاره کرد و گفت: تا اطلاع ثانوی مجوز مراکز ترک اعتیاد همچنان توسط وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از بخشنامه مذکور، مجوز مراکز ترک اعتیاد توسط سازمان بهزیستی و نیز وزرات بهداشت صادر می‌شد، خاطر نشان کرد: پس از صدور این بخشنامه توسط وزیر وقت بهداشت، ارائه مجوز مراکز ترک اعتیاد و متادون درمانی توسط وزارت بهداشت متوقف شد.

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه این سازمان چه پیش از این بخشنامه و چه پس از آن مجوز مراکز ترک اعتیاد را صادر کرده است، اظهار کرد: در جلسه‌ کمیته درمان اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر بخشنامه‌ای که توسط وزیر وقت و وزارت بهداشت که چندان کارشناسی نبود، لغو شد و از این پس دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند مجوز مراکز ترک اعتیاد و متادون درمانی را صادر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha