دکتر علی اصغر پیوندی که از سوی وزیر بهداشت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منصوب شده است تجربه ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام جمهوری اسلامی ایران، رییس مرکز تحقیقات شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

سلامت نیوز: دکتر علی اصغر پیوندی که از سوی وزیر بهداشت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منصوب شده است تجربه ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام جمهوری اسلامی ایران، رییس مرکز تحقیقات شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز، دکتر علی اصغر پیوندی که از سوی وزیر بهداشت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منصوب شده است در سال 1341 در سمنان متولد شده است. تحصیلات وی در مقطع دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز  در سال 1368 و دکتری تخصصی گوش و حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز سال 1372 است و به عنوان استاد گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی (پایه 23) و مدیر گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از سال 1380-1382 فعالیت داشته است.

از سوابق اجرایی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می توان به ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مدت 4 سال در سال های 1379-1375اشاره کرد. وی همچنین به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام جمهوری اسلامی ایران در دی ماه 85 تا تیرماه 1390 فعالیت کرده است. از دیگر تجربیات وی می توان به  رییس مرکز تحقیقات شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، عضو هیأت بورد تخصصی رشته گوش و حلق و بینی و جراحی سرو گردن ایران، عضو هیأت مدیره انجمن گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن ایران، سرپرست مرکز تحقیقات و تشخیص میکروسکوپی – سازمان پزشکی قانونی کشور 1383-1387، عضو کالج جراحان آمریکا، عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی کشور ، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از سال 1379 تا 1385، عضو هیأت عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و سردبیر مجله علمی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ومجله اوای دوست و عضو هیأت تحریریه مجله های علمی دانشگاهی اشاره کرد.

گفتنی است دکتر پیوندی در حال حاضر رییس هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ است.

از سوابق علمی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می توان به چاپ مقالات متعدد علمی و پژوهشی در زمینه جراحی، شنوایی شناسی و توانبخشی در مجلات معتبر داخل و خارج از کشور اشاره کرد. وی همچنین مقالات علمی و پژوهشی متعدد ی را در کنفرانس های بین المللی و کشوری ارایه داده است و کتابی در زمینه شنوایی و گوش و حلق و بینی منتشر کرده است.

پیوندی به مناسبت کسب رتبه دوم بورد تخصصی ناسیونال گوش و حلق و بینی در سال 1372 از سوی وزیر بهداشت آن زمان تقدیر شد؛ همچنین به عنوان دبیر کمیسیون گوش و حلق و بینی سازمان پزشکی قانونی کشور در سال 1383 مورد تقدیر ریاست قوه قضاییه آن زمان قرار گرفت.

وی به عنوان عضو هیأت علمی برگزیده دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سال 1383 و به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سال 1384 شناخته شده است.
 لازم به ذکر است مراسم تکریم و معارفه از روسای سابق و جدید این دانشگاه روز یکشنبه 31 شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha