چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 82804
سلامت نیوز: برنامه جهانی‌ ازطریق نجات جان انسان ها در مواقع اضطراری و همچنین ازطریق تغذیه جسم و ذهن کودکان به واسطه برنامه تغذیه در مدارس، به مبارزه با گرسنگی می پردازد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت برنامه جهانی غذا، از آنجائی که WFP آژانسی بشر دوستانه و کاملا وابسته به کمک های داوطلبانه می باشد، بدون کمک های سخاوتمندانه حامیان خود قادر به انجام این مهم نخواهد بود.

خوشبختانه روزانه تعداد زیادی از هم وطنان عزیز با دفتر برنامه جهانی غذا در ایران تماس می‌ گیرند و در مورد نحوه مشارکت در تحقق اهداف این سازمان می پرسند.

•    یکی از راه های مشارکت در مبارزه با گرسنگی، کمک های مالی است. کمک های نقدی، هر چند کوچک می تواند تحولی بزرگ در زندگی افراد تحت پوشش این سازمان که بیشتر زنان و کودکان هستند ایجاد نماید.

 
راه‌های پرداخت کمک نقدی به برنامه جهانی‌ غذا:



•    پرداخت آنلاین از طریق درگاه های اینترنتی: این جا کلیک کنید
•    پرداخت از طریق خود پرداز: به شماره 6273539991664332 - بانک تجارت – به نام برنامه جهانی غذا
•    پرداخت از طریق سیستم USSD: کافیست کد #365*724* را با تلفن همراه خود شماره گیری نموده، مبلغ مورد نظر را انتخاب کرده و شماره کارت بانکی خود را وارد کنید و به جمع حامیان ما بپیوندید.

 
اما لازم است بدانید که مشارکت در مبارزه با گرسنگی تنها از طریق کمک های مالی نیست. روش های مهم و ارزشمند دیگری نیز بدین منظور وجود دارد:

 •    یکی از این روش ها معرفی‌  برنامه جهانی‌ غذا به عموم مردم است . این امر از طریق به اشتراک گذاشتن بنرهای WFP در بلاگ ها و وب سایت های مختلف و همچنین چاپ پوسترهای این سازمان در نشریات گوناگون امکان پذیر می باشد. شما با این کار می توانید در امر اطلاع رسانی به ما کمک کرده و گامی موثر در مبارزه با گرسنگی بردارید. برای دریافت بنرها  اینجا  و برای دریافت پوسترها اینجا کلیک کنید.

 •    “Free Rice” بازی کنید. با این بازی شما علاوه بر یادگیری موضوعات جدید و افزایش معلوماتتان ، با هر پاسخ صحیحی که می دهید به گرسنگان سراسر دنیا کمک می کنید. Free Rice تنها بازی دنیاست که با همکاری برنامه جهانی غذا به ازای هر پاسخ صحیح شما، 10 دانه برنج به افراد تحت پوشش این سازمان در سراسر دنیا کمک می کند. پس FreeRice بازی کنید و به گرسنگان جهان غذا برسانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha