جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 82871
سلامت نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی، سید محمد مجابی را به سمت معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب کرد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، در حکم دکتر معصومه ابتکار خطاب به سیدمحمد مجابی آمده است: نظر به توانمندی، تعهد، درایت و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب می نمایم.

صیانت از حقوق سازمان متبوع، تعامل فعال با قوه قضاییه، تهیه وتنظیم پیش نویس لوایح قانونی با هدف تدوین قوانین مورد نیاز سازمان و ارتباط پویا و کارآمد با مجلس شورای اسلامی و پیگیری مسایل و موضوعات مورد نظر نمایندگان و تبیین ساز و کارهای مناسب به منظور تامین رفاه کارمندان و پشتیبانی اداری و مالی از برنامه های سازمان از جمله اموری است که انتظار دارد ضمن ارتباط تنگاتنگ با سایر حوزه ها از طریق برنامه ریزی اصولی و مناسب نسبت به تحقق آن اهتمام فرمایید. اطمینان دارم در اجرای وظایف محوله از همکاری معاونان، مشاوران، مدیران ستادی و استانی، کارشناسان و همکاران محترم برخوردار خواهید بود. امید است در خدمت به طبیعت و محیط زیست ایران عزیز و نظام جمهوری اسلامی با رعایت قانونمداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید .

سیدمحمد مجابی متولد سال 1344 در شهر قزوین است. وی دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست با گرایش اقتصاد محیط زیست از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات می باشد. مجابی هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت محیط زیست با گرایش حقوق محیط زیست دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات است.

مجابی در دوره گذشته ریاست ابتکار بر سازمان حفاظت محیط زیست از سال 1378 تا 1384 نیز معاون توسعه مدیریت و امور مجلس این سازمان بوده است.

قائم مقام و معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، مدیرکل پشتیبانی و امور عمومی معاونت آموزش و تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست موسسه تحقیقات فرش دستباف، مشاور ومسئول حوزه معاونت آموزش و تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی، مسئول اداره امور مراکز آموزش عالی وزارت جهاد سازندگی و مسئول روابط عمومی جهاد سازندگی استان کردستان از دیگر مسئولیت های پیشین سیدمحمد مجابی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha