سلامت نیوز:‌ مدیر بخش سنتی پروژه بهبودی کودکان پیش‌فعال با روش غذادرمانی طب سنتی گفت: 200 کودک پیش‌فعال تحت درمان با روش تغذیه و غذا درمانی طب سنتی قرار گرفته‌اند که معتقدیم درمان بیش از 98 درصد آنان، قطعی است.

فریده سلیمانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: پیش‌فعالی در کودکان مهمترین معضل است که درمان آن در روان‌پزشکی به واسطه استفاده از داروهاست که متأسفانه بعد از قطع دارو با بازگشت عارضه مواجه می‌شویم.

سرپرست آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه مطالعات تاریخ پزشکی طب اسلامی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تیم ما از طریق بهزیستی توانست 200 کودکی را که تحت درمان پیش‌فعالی بودند را شناسایی کند و آنان را با روش تغذیه و غذا درمانی از دیدگاه طب سنتی مورد درمان قرار دهد.

روانشناس بالینی تصریح کرد: این پروژه از ابتدای سال جاری در تهران کلید خورده است و ان‌شاءالله نتایج آن سال 93 ارائه خواهد شد.

مدیر بخش سنتی پروژه بهبودی کودکان پیش‌فعال با روش غذادرمانی طب سنتی گفت: ما معتقد هستیم که در بیش از 98 درصد این کودکان درمان قطعی است.

سرپرست آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه مطالعات تاریخ پزشکی طب اسلامی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: پیش‌فعالی یک معضلی است که مسبب اصلی آن خود پدر و مادران هستند چرا که حوصله، صبر و بردباری ندارند و از سوی دیگر برای کودکان خود از غذاهای تازه و سنتی استفاده نمی‌کنند.

این روانشناس ادامه داد: ما معتقدیم چیپس، پفک، فست‌فود، نوشابه، غذاهای یخ زده، کالباس و ژامبون که نتیجه تنبلی والدین و عدم پخت غذاهای تازه است باعث پیش‌فعالی کودکان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سجاد ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    اگر روش خوبی است چگونه برای بچه خودم هم انجام بدم
  • نعیمه ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    1 0
    سلام این روش فقط برای کودکان است؟ برای20 ساله ها تاثیر دارد؟ از کجا میشود این روش را به دست آورد؟