سلامت نیوز: همزمان با مناسبت دهه كرامت و هفته دفاع مقدس بیمارستان صحرایی استان گیلان در مناطق محروم كه از تاریخ 24 شهریور آغاز شده به مدت 10 روز خدمات رایگان ارائه می دهد.

دكتر پور عباسی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشكی استان گیلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از راه اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم این استان خبر داد و گفت: همزمان با مناسبت دهه كرامت و هفته دفاع مقدس برپایی بیمارستان صحرایی استان گیلان در مناطق محروم عارلو خورگام (رودبار) كه از تاریخ 24 شهریور آغاز شده و تا پایان روز 3 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی به خدمت رایگان ارائه شده در این بیمارستان صحرایی اشاره كرد و افزود: این بیمارستان صحرایی دارای رشته های درمانی همچون جراحی، اطفال زنان داخلی پوست چشم پزشكی ارتوپدی قلب و عروق عفونی گوش و حلق و بینی است همچنین در طی این 10 روز خدمات رایگان شامل ویزیت عمومی تخصصی رادیوگرافی جراحی توزیع دارو ارائه می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشكی استان گیلان بیان كرد: هم اكنون علاوه بر ارائه خدمات رایگان آموزش هایی را در خصوص مسائل بهداشتی و بمیاری های شایع پوستی منطقه ای به مردم داده می شود.

پور عباسی در پایان خبر داد: در این راستا روز جمعه مورخ 29 شهریور ماه از 70 خانم نیاز به تست پاپ اسمیر دارند نمونه برداری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha